Tako kot pri vozilu DS3 racing so pri razvoju in obliki sodelovali inženirji ekipe Citroën Racing in model DS4 preoblikovali v skladu s podobo, ki pritiče oddelku dirkalnih avtomobilov.
Ta konceptni avtomobil, ki je bil prvič predstavljen na avtomobilskem salonu v Ženevi, se ponaša s povsem dirkalnimi atributi, kot so za 35 milimetrov nižje podvozje kot pri serijski izvedenki, za 55 milimetrov širši koloteki spredaj in za 75 milimetrov zadaj, ter vgrajenimi elementi, kot so difuzor zraka, vezna stena prednjega odbijača, obroba pragov in zaščitne obloge blatnikov. 1,6-litrski turbomotor, ki ga je predelala ekipa Citroën Racing, razvije 256 konjskih moči, oziroma 160 KM/l. Rezultat spremlja tudi zmanjšana emisija CO2, ki znaša 155 g/km.
Zavorni sistem se na prednji strani ponaša s štirivaljnimi kolutnimi zavorami s trdnim sedlom in posebnimi zavornimi koluti s premerom 380 milimetrov. Koncept je opremljen s širšimi 19-palčnimi pnevmatikami (235/40). Druga večja značilnost konceptnega vozila je njegova siva mat barva s teksturnim učinkom – prvič v svetu avtomobilizma. Zahvaljujoč svoji zrnatosti ta nova barva drugače odseva svetlobo in tako še poudarja linije avtomobila. K dovršenosti zunanjih linij prispeva še dvobarvna streha ter posebno oblikovana in dvobarvna platišča.
Novost kompaktni terenec
Citroënova glavna serijska novost v Ženevi bo kompaktni športni terenec C4 aircross, poudarek pa bo na nižanju povprečnih emisijskih vrednosti CO2 in mikrohibridni tehnologiji e-HDi, vozilih na izključno električni pogon ter vozilu popolnega hibrida z dizelskim motorjem. Na ogled bodo še praktične rešitve na področju mobilnosti, kot je storitev eTouch. Gre za ponudbo, ki je na voljo na večini modelov, ter storitev Citroën multicity – paket storitev, ki lajšajo potovanja.
18
ogledov
Citroën za športne sladokusce
Citroën bo na avtosalonu v Ženevi zgodbo s športno linijo modelov DS nadaljeval s premiernim razkritjem konceptnega vozila DS4 racing.