Kaže, da bodo cestninske postaje še nekaj časa ostale. Po uvedbi vinjet leta 2008 še niso izdelali stroškovnika za odstranitev, kljub temu pa na Družbi za avtoceste RS (Dars) in pristojnem ministrstvu ugotavljajo, da bi bilo to v sedanjih razmerah predrago in neekonomično, piše Dnevnik.
Spomnimo, premier Janez Janša je v prvem intervjuju v vlogi premierja napovedal, da bodo prve cestninske postaje v skladu s svojo predvolilno obljubo in obljubo vseh koalicijskih partneric začeli odstranjevati še pred poletjem. Takrat smo v Žurnalu zapisali, da bi odstranitev po grobih ocenah stala 28 milijonov evrov.
Med sezono znova zastoji
O projektu odstranjevanja so resno razmišljali že leta 2009, pravijo na Darsu, ko je tedanja vlada sprejela akcijski načrt za uvedbo elektronskega cestninjenja, vendar je sedanja vlada, kljub drugačnim napovedim ministra Zvonka Černača, naložila ustavitev teh dejavnosti. Zato je nemogoče napovedati datum začetka rušenja, čeprav so že stekle priprave za pilotni projekt preureditve cestninske postaje Log. Ta je najbolj obremenjena, kar se tiče upočasnjevanja prometa in avtocestnih zastojev zlasti v konicah turistične sezone. V vsakem primeru bo za preureditev Log prvi na vrsti, vendar za zdaj denarja ni.
Dars: Ni tako preprosto, kot se zdi
Odstranjevanje cestninskih postaj ni tako preprosto, kot se zdi. Ne gre le za odstranitev kabin in betonskih blokov, ampaj je treba urediti tudi cestninjenje težjih vozil in varnost prehodov cestninskega osebja na nasprotno polovico avtoceste.
Iztržek od cestnin, zaradi zviševanja cen goriv in padanja kupne moči, tudi predstavlja težave pri odplačevanju kreditov za gradnje (pre)dragega avtocestnega križa. Namreč, število prehodov na glavnih cestninskih postajah je bilo februarja, v primerjavim s februarjem lani, nižje za nekaj več kot šest odstotkov.
ja če bi oni kaj šparali,ravnokar zaposluje na novo in to gdč,boš tudi plačevala
šturlo si ti.
hahahaha ti po mami skaku