C4 cactus je pred dobrimi tremi leti dodobra razburkal s svojim drznim videzom križanca in hkrati spomnil na dobre stare čase Citröenovega oblikovalskega poguma. V vstopnih opremah razmeroma poceni, a zelo uporaben avto je šel sedaj pod kirurški nož, poleg osveženega videza pa so mu dodali tudi kar nekaj drugih novosti.
Prenovljeni C4 cactus ima precej spremenjen nos, ki se zelo zgleduje po manjšem bratcu C3, vključno s poudarjeno neprekinjeno črto od enega do drugega konca novih svetil, na sredini te črte pa je logotip. Veliko več kot prej je plastike v barvi karoserije, veliko manj pa črnine.
Tudi na boku je takoj videti, da nekaj manjka, saj so se znameniti "air bumpsi," plastična zaščitna obloga z zračnimi čepki čez celotna vrata, skorajda izginili. Sedaj jih je videti le še na spodnjem delu vrat. Zadek deluje precej prečiščeno, luči so se iz kvadratov razpotegnile proti sredini, nov je tudi odbijač.
Skratka, kot da se je C4 cactus preselil s podeželja v mesto, kot da je sedaj bolj kombilimuzina kot križanec. Očitno je s tem naredil tudi prostor novemu križancu C3 aircrossu, ki prav te dni prihaja v Slovenijo.
Znotraj je na videz v C4 cactusu sprememb manj, saj vse ostaja na svojem mestu, je pa infotainment dobil vso moderno povezljivost s telefoni (Car Play, Apple Play, Mirros Link), voznik pa angela varuha v obliki modernih asistenčnih sistemov - samodejno zaviranje v sili AEB, opozorilo pred nenamerno menjavo pasov, opozorilo na počitek, na razpolago so tudi nadzor nad mrtvimi koti, parkirni asistent in vzvratna kamera.
Pri znamki opozarjajo tudi na nove sedeže, ki da so zaradi novega polnila precej bolj udobni.
Znani motorni paleti se je pridružil močni trivaljni s 96 kW (130 KM), drugo leto pa pride še 88-kilovatni dizel (120 KM) s serijskim avtomatskim menjalnikom.
Prenovljeni C4 cactus bo v prodajnih salonih na začetku prihodnjega leta.
dezurni@zurnal24.si