Organizatorjem avtomobilskega salona v Parizu ni uspelo popolnoma odpovedati ali preložiti razstave, so pa predlagali, da tradicionalne razstave novih serijskih avtomobilov letos ne bi bilo.
Obstaja možnost, da bi se vseeno organizirali obrobni dogodki, kot je Movin'On, kjer bi se predstavile tehnološke inovacije in trajnostna mobilnosti. Ti dogodki naj ne bi bili v nevarnosti, so zapisali organizatorji v sporočilu za javnost.
"Alternativne rešitve preučujemo v sodelovanju s svojimi glavnimi partnerji," so povedali organizatorji, ki se zavedajo, da je izbruh koronavirusa in "gospodarski udarni val" za avtomobilsko industrijo, izjemen. Po Evropi in Severni Ameriki so zaprte tovarne, avtomobili se ne proizvajajo.
Pandemija je do zdaj že "odpihnila" avtomobilski salon v Ženevi, ki bi moral biti organiziran na začetku marca, tudi avtomobilski salon v New Yorku so iz aprila prestavili na avgust, najbolj tradicionalni avtomobilski salon v Severni Ameriki, v Detroitu, ki bi moral biti letos junija, je odpovedan.
Na razstavnem prostoru je narejena zasilna bolnišnica, ki jo bodo uporabljali naslednjega pol leta.
Že pred pandemijo koronavirusa so se tradicionalne avtomobilske razstave spopadale z velikim upadom obiskovalcev in celo zanimanjem avtomobilskih razstavljavcev. Slednji so se izgovarjali na pomanjkanje trženjskega učinka. Avtomobilska podjetja zdaj svoje izdelke raje tržijo z internetnimi razkritji "v živo".
Pariški avtomobilski salon se je letos skušal prilagoditi novim časom in se je preoblikoval v "Paris Motion Festival", ki ponuja več priložnosti za obiskovalce, da preizkusijo nova vozila, večji poudarek pa je na mobilnosti nasploh kot osebni mobilnosti z osebnimi avtomobili. Pariz ob Frankfurtu velja za največji avtomobilski salon v Evropi. Je pa tudi že znano, da salona v Frankfurtu ne bo več, kot prizorišče ga je zamenjal München.