Spreminjajoče se razmere v avtomobilski panogi in že sam način, kako danes dostopati do prihodnjih kupcev, avtosalonom niso naklonjeni. Pod pritiskom je zdaj klonil IAA Frankfurt, ki je kot bienalni avtosalon poleg pariškega veljal za največjega v Evropi in enega največjih na svetu sploh. +
Po lanskoletnem katastrofalnem obisku in odpovedi udeležbe številnih znamk so se vodilni odločili, da leta 2021 v Frankfurtu avtosalona IAA, ki ima več kot stoletno tradicijo, ne bodo več gostili.
Eden največjih po novem štiri ure stran od Slovenije?
Odstop Frankfurta seveda ne pomeni, da je konec tudi z IAA, saj je v svoji zgodovini že večkrat menjal lokacije. Kot najresnejša tekmeca, kjer bi lahko v prihodnje organizirali avtosalon, se omenjata München in Hamburg, pa tudi Berlin. Berlin je nekoč že gostil IAA, Hamburg ima dolgo sejemsko tradicijo, medtem ko je München eno od glavnih središč nemške in s tem svetovne avtoindustrije. Pa še blizu Slovenije je.
Kjerkoli že bo, bo moral IAA precej predrugačiti svojo vsebino, saj zgolj razstava stoječe pločevine ljudi ne zanima več. Lep primer, kako je mogoče avtosalonom vdahniti novo življenje, je bil jesenski Tokio, kjer so prireditelji uspeli navdušiti obiskovalce z interaktivnimi vsebinami in novimi pristopi pri možnosti doživljanja razstavljenih vozil.
dezurni@zurnal24.si
www.Badoo.red - spletna stran za zmenke za odrasle, ki želijo najti partnerja za seks
ma kakšni sejmi, Tesla nima prodajaln, sejmov, reklam, vse na internetu, servis v Avstriji vrhunski odnos, kvaliteta, ni razprav glede garancije, sicer sploh ni servisov. Ko bo ljudem potegnilo kaj nudi tesla, koliko je pred ostalimi, lahko ostali počasi zaključijo