BMW je predstavil infozabavni sistem nove, zdaj že osme generacije. Prav Bavarci so bili ena prvih znamk, ki je na začetku tisočletja oziroma natančno 20 let nazaj v takratni seriji 7 sprožila razvoj tega danes tako pomembnega elementa v vsakem avtomobilu.
V času, ko vse več znamk opušča klasične gumbe in celotno fizično izkušnjo prenaša v zaslone na dotik, BMW vztraja pri začetnem konceptu upravljanja (tudi) z vrtljivim gumbom. Nova generacija ga bo še vedno imela, kot tudi mali vrtljivi gumbek za uravnavanje glasnosti. Res pa je, da bo zdaj v BMW-jih za okoli polovico manj ostalih fizičnih gumbov in stikal, še bolj pa bo poudarka na dotiku in zvočnih ukazih.
Resnična novost je zaslon oziroma sta zaslona. Medtem ko bo imel voznik v münchenskih novih modelih pred seboj digitalno ploskev z diagonalo 32,24 centimetra (12,3 palcev), pa bo na sredini stal mogočni in delno ukrivljeni zaslon diagonale kar 37,8 centimetra (14,9 palca).
Med ostalimi bistvenimi novostmi je treba poudariti precej izboljšan sistem zvokovne prepoznave, ki naj bi zelo olajšala upravljanje s številnimi funkcijami avta in nadomestila zmanjšanje gumbov. Glasovni asistent še nima imena, tega mu lahko da kar uporabnik sam. Recimo Micka. "Micka, moje noge so mrzle." Pomočnica bo razumela namig in zvišala temperaturo v spodnjem delu kabine. Ker za delovanje uporablja umetno inteligenco, bo znala tudi razločevati, kateri potnik v avtu govori z njim.
Dosedanji sistem personalizacije ConnectedDrive se očitno poslavlja, nadomeščata ga sistema BMW ID in MyModes. Pri tem gredo Bavarci po poti pristopa pametnih telefonov, ko lahko svojo identiteto z vsemi nastavitvami enostavno prenašaš med različnimi vozili.
Serijsko je iDrive 8 že pripravljen na 5G komunikacijo s svetom, integrirane so že tudi različne aplikacije tretjih strank. Seveda sta sestavni del tudi Android Auto in Apple CarPlay.
IDrive 8 bomo najprej videli v električnem suvu iX in v i4 limuzini.