Wall Street Journal piše, da dekleta, ki stojijo ob novih avtomobilih ne smejo biti zgolj lepa, ampak morajo znati odgovoriti tudi na vprašanja obiskovalcev salona povezana z novimi produkti. Hedy Popson, ki zaposluje na stotine manekenk, je za ameriški časopis dejala: "Isti trenutek, ko potencialni kupec zapusti razstavni prostor, se pogovor o tem, kaj ga je zanimalo o avtomobilu in kaj meni o avtomobilu, zabeleži. To je zelo pomemben podatke za proizvajalce vozil."
Prav zaradi stika s strankami so podjetja podvojila število osebja, ki je prisotno na razstavnem prostoru večjih avtomobilskih salonov. Dekleta so vse bolje izobražena o poznavanju avtomobilov in znajo odgovoriti tudi na bolj zahtevna vprašanja, pa čeprav se zaradi včasih zelo izzivalnih oblačil to zdi drugače, pravi Popsonova.
Prav oblačila so v zadnjem času zelo žgoča tematika v povezavi s hostesami in avtomobilskimi saloni. Nekateri avtomobilski saloni, na primer v Bruslju v Belgiji, so zapovedali kako morajo biti hostese oblečene, na Kitajskem pa razmišljajo, da deklet ob avtomobilih sploh ne bi imeli.
No, v Ameriki vedo, kako se streže strankam, ki jih privabljajo prav hostese. Pri Wranglerju je hostesa za en dan dela na razstavnem prostoru v Detroitu prejela 860 evrov plačila.
48
ogledov
Bajni zaslužki hostes na avtosalonih
Zaščitni znak vsakega avtosalona so postavna dekleta. Wrangler je razkril, koliko so njihove hostese zaslužile za promoviranje njihovih vozil na avtomobilskem salonu v Detroitu.
Ampak za Slovence to spet ni služba, ampak je služba mesečno pakiranje izdelkov v škatlo za 600 evrov.