Avto
11 ogledov

Prevoz lepši in zabavnejši

Andrej Leban. Anže Petkovšek
Novosti v Ženevi. Dizajn je letos postavljen v ospredje, povezljivost pa je nuja tudi v najmanjših.

Avtosalon. Zdi se, da pri marsikateri znamki znova odkrivajo, kako pomemben je všečen dizajn za prodajo avtomobilov. Na “nevtralnih” avtomobilskih tleh v Ženevi so skladno in v marsikaterem primeru s ščepcem nostalgije oblikovani modeli zelo na očeh, sicer vedno prelestne hostese pa v ozadju kot že dolgo ne.

Pri tehnologijah je v ospredju informacijska povezanost avtov in voznikov. Zmogljivi
infotainmenti so dokončno vstopili tudi v najmanjše avtomobile, klasični gumbi postajajo vse bolj ogrožena vrsta, notranjost krasijo vse večji zasloni, pri izkoriščanju katerih skrbijo največja tehnološka imena, denimo Apple.

Čeprav množični proizvajalci težijo k vse manjšim motorjem z manj valji, ni kompromisov glede zmogljivosti, elektrika in klasični motor z notranjim izgorevanjem si nista konkurenta, temveč vse bolj sodelujeta. Nekaj je tudi prelomov s preteklostjo – BMW je predstavil prvi model s prednjim pogonom, Renaultov twingo je tega preselil zadaj, Ferrari pa je vgradil turbino.

Rešitev v sodelovanju

V Ženevi ni veliko tarnanja. Časi so težki, izzivi zahtevni, a tehnologija na eni in sodelovanje med znamkami pri skupnih projektih na drugi strani naj bi pripomoglo h krepitvi zanimanja kupcev in k dobičkonosnemu poslovanju. In da, tudi deli, proizvedeni v Sloveniji, poganjajo marsikaterega novinca.

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.