Njegovi atributi so zasnova 2+2, velika možnost individualizacije, turbomotorji in odlične vozne lastnosti. Cene se začnejo pri 16.500 evrov, kar je nekje tam kot konkurenca, čeprav vsebuje ESC, pa ta cena ne vključuje tudi klime.
Izrazita kakovost in prestiž
O podobnostih s svojevrstnim predhodnikom, modelom A2, je brezpredmetno govoriti. A1 je malo manj kot štiri metre dolga kombilimuzina, ki zmore prepeljati do štiri ljudi. Sprednji del povzema obliko najbolj svežih audijevih modelov, LED-diode (vsaj tiste spredaj) pa so vedno del serijske opreme. Poleg teh poglede vabi še velika motorna maska in kupolasta streha, katere nosilca sta lahko na željo kupca odeta v kovinsko sivo barvo. Zadek je oblikovan še najbolj samosvoje in še najbolj spominja na model A5, peta vrata pa skrivajo svojevrstno posebnost, in sicer lučke, ki za vami vozeče tudi ob odprtem prtljažniku opozarjajo na vašo pozicijo.
Na voljo je le v trivratni izvedbi, s sedeži zasnove 2+2, kjer sta v drugi vrsti dva ločena sedeža, tista v drugi vrsti pa razumljivo ne smeta biti prevelike rasti. Prtljažnik sprejme od 270 do 920 litrov prtljage, če se odločite podreti sedežno klop.
Notranjost s posluhom za mlade
Notranjost je izdelana nadvse kakovostno, materiali so dobri, preseneti pa občutek ali posluh za mlade, ki ga izkazujejo detajli, kot so prezračevalne šobe in nekatera stikala, predvsem pa močni barvni kontrasti pri vratnih oblogah in oblazinjenju, če se zanje kupec odloči. A1 je dobil tudi povsem novo obliko sredinske plošče in volanskega obroča, v obeh primerih pa gre za zelo mod(er)no arhitekturo oblikovanja, ki je pri tej znamki nismo vajeni. Sredinska konzola je zelo prečiščena, videz merilnikov in stikal pa sodoben. Na vrhu sredinske konzole lahko domuje tudi velik poklopni zaslon, ki mu prek MMI-ja narekujete delovanje multimedijskih naprav, navigacije in še česa. Na voljo je več različic, najdražja pa je, kot pravijo pri Audiju, na moč podobna tisti v modelu A8.
Med opremskimi dodatki velja izpostaviti še vedno serijski sistem start&stop ter sistem regeneracije zavorne energije, proti doplačilu pa dobite še avdionapravo Bose s 14 zvočniki, asistenco za dolge luči, komfortni ključ ter panoramsko streho. Možno se je odločiti tudi za enega od številnih paketov, kakršen je paket style ali za paketa exclusive line ali S-line ter competition kit, ki vključuje mnoge dodatke v slogu tekmovalnih audijev iz 60 let.
Vsi motorji s turbopolnjenjem
Motorno paleto za zdaj sestavljajo trije agregati, in sicer na bencinski strani najdemo 1,2-litrski TFSi s 63 kilovati ter 1,4-litrskega z 90 kilovati največje moči. Dizelske barve za zdaj brani le 1,6-litrski TDI s 66 kilovati in vbrizgom po skupnem vodu. Šibkejši bencinar in dizelski stroj ima ta serijsko vgrajen petstopenjski ročni menjalnik, močnejši bencinar pa ima prestavno razmerje več. V povezavi s tem motorjem si stranka lahko omisli tudi sedemstopenjski S-tronic: kasneje naj bi motorno paleto dopolnilo še nekaj različic, med drugim tudi S1, ki jo bo poganjal prav tako 1,4-litrski TFSi s 132 kilovati in serijsko S-tronic avtomatiko.
Dve opremi, osnovna brez klime
Paketa opreme sta dva, in sicer attraction in ambition. Osnovni paket vsebuje sedem varnostnih blazin in sistem ESC, ne pa tudi klime. Slaba uteha je, da je v ta namen uvoznik pripravil poseben klima paket, ki stane 927 evrov in poleg ročne klimatske naprave vsebuje še sredinski naslon za roke in shranjevalni paket. Dražji paket klimo seveda ima, poleg tega pa še usnjen volan, športna prednja sedeža, lita platišča v izmeri 16 palcev, športno podvozje in prednji meglenki. Komur to ni dovolj, ima, kot rečeno, na razpolago še bogat seznam doplačil.
Cene se začnejo pri 16.500 evrih, kar je nekje tam kot konkurenca, končajo pa pri 22.100 evrih, kolikor stane dizelski A1 z bogatejšim paketom opreme ambition. Letos naj bi A1 našel 86 kupcev, drugo leto pa naj bi bilo teh okoli 150.