Mercedes je lani oktobra v Stockholmu predstavil konceptni razred X concept, danes pa je pred nami že serijski izdelek Mercedes razreda X. Na prvi pogled ni nič kaj podoben navari, saj ima popolnoma drugačen prednji del s tipično Mercedesovo masko, led žarometi in samosvojimi odbijači. Enako velja za potovalno kabino, kjer se še bolj oddaljuje od Nissanovega modela. Omeniti je treba trikraki multifunkcijski volan ter večpredstavnostni sistem z 8,4-palčnim zaslonom, v usnje oblečeno armaturno ploščo …
Premium izdelek
Pri Mercedesu so že pred časom obljubili, da bo razred X premium izdelek, zato je pričakovati, da bo tudi cenovno umeščen višje, za kupce pa se bo na trgu boril predvsem z VW amarokom.
Na začetku bosta na izbiro dve različici s štirivaljnimi motorji, in sicer X 220 d z 2,3-litrskim turbodizelskim motorjem s 120 kilovatov moči (163 KM) in X 250 d z biturbo dizelskim motorjem s 140 kilovatov moči (190 KM). Odvisno od izbranega motorja se moč na kolesa prenaša s pomočjo ročnega šeststopenjskega menjalnika oziroma sedemstopenjskega samodejnega menjalnika. Standardno je pogon na zadnji kolesi, opcijsko pa na vsa štiri kolesa. Šestvaljni motor prihaja leta 2018.
Vozilo v dolžino meri 5,34 metra, širok je 1,92 metra in visok 1,82 metra. Nosilnost je 1042 kilogramov, vozilo lahko vleče maso do 3,5 tone. Pri Mercedesu navajajo, da bo razred X dostopen v treh različicah (pure, progressive in lifestyle različica power). Kupci bodo lahko do X-a prišli meseca novembra, cene v Nemčiji pa se začnejo pri 37.294 evrih za različico 220 d (pure) z ročnim šeststopenjskim menjalnikom.