Gre za zmes lesa in plastične mase, ki so ji razvojniki Fordovega raziskovalnega oddelka v Aachnu
dali ime WPC. Proces pridobivanja zmesi WPC je podoben procesu pridobivanja gume.
Zmes lesa in plastike je odporna na vodo in tako povečuje tudi trajnost materiala. Ker se
uporablja neobdelani les in njegovi stranski odpadki, je vrednost novega materiala tudi z
okoljevarstvenega vidika večja.
Dodatna prednost WPC-materiala je tudi v tem, da občutno povečuje tesnjenje lesenih delov in
zmanjšuje vonj po plastiki, zato je lahko material uporabljen tudi v notranjosti vozila.
Predstavljeni material je namenjen tudi uporabi v predelih motorja, na primer kot nosilec za
akumulator.
Zelo dobre so tudi zmožnosti reciklaže in ponovne uporabe materiala, navajajo pri Fordu.
Koncern se je pri razvoju materiala povezal z Univerzo v Paderbornu in nekaterimi
proizvajalci plastičnih mas, velik del sredstev pa je prispevala tudi nemška zvezna dežela Severno
Porenje - Vestfalija.
62
ogledov
Avtomobili iz utekočinjenega lesa
Ford bo pri proizvodnji svojih avtomobilov kmalu začel uporabljati tako imenovani utekočinjen les, nov material z veliko uporabnostjo, ki je prijazen do narave.