Audi Q2 je s prenovo pridobil nekaj milimetrov v dolžino, ki zdaj meri 4,21 metra, medtem ko sta širina 1,79 metra in višina 1,54 metra ostali nespremenjeni. Količnik zračnega upora znaša 0,31 (s športnim podvozjem).
Oblikovalci so motiv mnogokotnika, ki je prej zaznamoval že sprednji del in ramensko linijo, zdaj prenesli tudi na zadek: v odbijač je integriran difuzor z velikima petkotnikoma. Tudi sprednji del je spremenjen, površini pod žarometoma sta zdaj še bolj izbočeni. Osemkotni okvir mreže hladilnika je nekoliko nižji, zato se sprednji del zdi širši. Pri opremski liniji advanced in S line so med mrežo hladilnika in pokrovom motornega prostora tanke reže, ki spominjajo na legendarni model audi sport quattro. Večje so tudi nakazane odprtine za zajem zraka, še zlasti pri izvedbi S line.
LED-žarometi so zdaj serijski, opcijsko so na voljo matrični LED-žarometi. Pri zadnjih lučeh lahko kupci izbirajo med dvema LED-opcijama – z dinamičnimi smerniki ali brez njih. Nekaj je novih barv.
Serijski asistenčni sistem je pre sense front, ki z radarjem spremlja območje pred vozilom in s tem preprečuje nezgode ali omili njihove posledice. V serijski opremi je tudi opozorilnik za zapustitev voznega pasu.
Q2 je spremembe doživel tudi v kabini, kjer imajo prezračevalne šobe in prestavna oz. izbirna ročica (S tronic) nov videz. Novost v ponudbi je material iz mikrovlaken, ki je zamenjal alkantaro. V ponudbi dodatne opreme za Q2 najdemo športne sedeže z ojačenimi stranicam, po višini nastavljiv sovoznikov sedež, dvoconsko avtomatsko klimatsko napravo in ogrevanje mirujočega vozila.
Prtljažnik ima še vedno prostornino 405 litrov oz. s podrtim naslonjalom zadnjih sedežev 1.050 litrov. Opcijsko sta na voljo električni pokrov prtljažnika in vlečna kljuka.
Q2 je zapeljal v digitalno dobo. Dobil je virtualni cockpit z 12,3-palčno diagonalo in MMI navigacijo plus z 8,3-palčnim zaslonom. Slednjo je mogoče upravljati z vrtljivo-pritisnim regulatorjem na konzoli sredinskega tunela (MMI touch) ali z naravnoglasovnim sistemom upravljanja. Ponudbo strojne opreme zaokrožajo moduli, kot je denimo predal za telefon (Audi phone box) v dveh različicah – s funkcijo polnjenja ali brez nje. Avdiosistem Bang & Olufsen Premium Sound System z močjo 705 W in 14 zvočniki. K MMI navigaciji plus spadata tudi LTE-modul za hitri prenos podatkov in dostopna točka za WLAN, prek katere lahko potniki s svojimi mobilnimi napravami dostopajo do spleta.
Q2 prihaja na nemški trg z bencinskim motorjem: agregat 1.5 TFSI razvije moč 110 kW (150 KM) in doseže navor 250 Nm. Serijsko je opremljen z ročnim 6-stopenjskim menjalnikom, opcijsko je mogoče naročiti 7-stopenjski S tronic. Njegov sistem za večjo učinkovitost COD (cylinder-on-demand) pri nizkih obremenitvah začasno izklaplja drugi in tretji valj.
Ostali motorji TDI in TFSI bodo v ponudbo vključeni do konca leta. Vsi agregati izpolnjujejo novi izpušni normativ Euro 6 AP. Pri dizelskih motorjih za zmanjšanje emisij NOx skrbi tehnologija twindosing. Tu hkrati delujeta dva katalizatorja SCR – eden je nameščen takoj za motorjem, drugi pa je v dnu vozila. Pokrivata različne delovne situacije in se z delovanjem medsebojno dopolnjujeta.
V kombinaciji z nekaterimi motorji bo na voljo štirikolesni pogon quattro. Njegova lamelna sklopka, ki motorni navor po potrebi delno ali v celoti prenaša na zadnji kolesni par, je produkt nove generacije. Za približno kilogram je lažja kot njena prejšnja različica, poleg tega mnoge detajlne rešitve, denimo na ležajih in pri oskrbi z oljem, povečujejo njeno učinkovitost.
Za Audi Q2 bo septembra 2020 v evropskih državah stekla predprodaja, v Nemčiji bo njegova cena znašala od okrog 25.000 evrov.