Avtomobilski proizvajalci s priključnimi hibridi rešujejo zmanjševanje povprečja emisij, ki jih narekuje EU, hkrati pa ohranjajo velike zmogljivosti.
Audi ni izjema. Lani so predstavil priključni hibrid zgornjega srednjega razreda A6 v različici 55 TFSI e quattro in kasneje tudi A7 sportback 55 TFSI e quattro. Zdaj je na vrsto prišla najbolj praktična različica karavanske avant šestice. Tehnika je seveda enaka.
Sistem polnilnega hibridna je sestavljen iz 4-valjnega 2.0 TFSI turbo bencinskega motorja (185 kW, 370 Nm) in sinhronega elektromotorja s trajnim magnetom (105 kW, 350 Nm), vgrajen neposredno v 7-stopenjski menjalnik z dvojno sklopko S tronic. Skupaj zagotavljata sistemsko moč 270 kW in navor 500 Nm, ki je na voljo že pri 1.250 vrtljajih v minuti. Gre za res impresivne številke, sploh, če jim dodamo še podatke o emisijah in povprečni porabi bencina.
Po evropskem standardu WLTP naj bi porabil le 1,9 do 2,1 litra bencina na 100 km. Seveda po zaslugi vožnje v čistem električnem načinu (do 51 kilometrov - Zato je v Nemčiji upravičen do polovičnega odbitka davka za službena vozila), do hitrosti 135 km / h. Mimogrede, to je dva kilometra manj kot pri limuzini A6 in fastbacku A7.
Oskrba z energijo je zagotovljena z vgrajeno litij-ionsko baterijo v zadku z zmogljivostjo 14,1 kWh, ki za 160 litrov skrči prtljažnik. Medtem ko lahko v klasični A6 avant naložite od 565 do 1.680 litrov tovora, v priključno-hibridni različici meri od 405 do 1.535 litrov.
Sprint od o do 100 traja 5,7 sekunde, največja hitrost je 250 km/h.
Ha ha še en nemški nateg da lahko upraviči jo svojo industrijo. Potem pa naj še lastnik vsakih 100 km ustavi da se napolni baterija potem pa vozi nadaljnjih 50 km na baterijo. Ta merilni cikelj je tak nateg za… ...prikaži več hibride. Računa se na 100 km z baterijo nadaljnjih 900 pa voziš samo na bencin s porabo 13 na 100km. Ampak to pa ne šteje.