Audi je najavil eno največjih sprememb pri poimenovanju svojih modelov, odkar je pred skoraj četrt stoletja avte pričel označevati s kombinacijo črke in enomestne številke. Novo nomenklaturo bodo uporabljali tako za klasične avtomobile kot za prihajajoče električne, cilj pa je, da bi lahko nekdo, ki se vsaj malo spozna na avte, takoj vedel, kakšno moč skriva avto v svoji notranjosti, ne glede na to, ali prihaja iz motorja z notranjim izgorevanjem, električnega motorja ali obojega hkrati.
Kaj boste morali vedeti, da boste še vedno poznavalec?
- Tradicionalno poimenovanje modelov (A1, A3, ... Q5, Q7) ostaja nespremenjeno.
- Vsak audi pa bo odslej imel dodano numerično oznako, ki bo identificirala razred moči. Doslej so imeli oznako prostornino motorja (recimo 1.0 TFSI, 3.0 TDI).
- Sedaj so uvedene oznake 30, 35, 40 ... 70, ki nadomeščajo oznako motorja. Vsaka oznaka nakazuje razred moči, kar pomeni, da bodo modeli medsebojno hierarhično urejeni po količini moči, ki jo nudijo lastniku, ne pa po velikosti motorja.
30: moč pogona med 81 kW in 96 kW (110 do 130 KM)
35: med 110 in 120 kW (med 150 in 163 KM),
40: med 125 in 150 kW (med 170 in 204 KM),
...
70: za modele nad 400 kW (nad 544 KM).
Novost bo uvedel novi zastavonoša audi A8, ki so ga pri Audiju že pokazali in bo kupcem na voljo še to jesen, takoj po avtosalonu v Frankfurtu. Če boste torej v prihodnje na cesti videli (naslednjo generacijo) A3 40 TFSI quattro, potem to pomeni, da ima pogon, ki sodi v razred med 125 in 150 kilovati, bencinski motor in štirikolesni pogon.
Pritožbe niso mogoče, navadite se.
dezurni@zurnal24.si