Audijev šef Ulrich Hackenberg je ob predstavitvi koncepta pred pričetkom salona v Los Angelesu dejal, da je njihov izdelek prvi namig, v kateri smeri se bodo izdelki v Ingolstadta ravnali pod vodstvom novega šefa oblikovanja Marca Lichteja. Kot pravi Hackenberg je v ospredju filozofija čistih linij, povezana z globokim razumevanjem Audijevega DNK-ja, ki je hkrati "progresivna in visokočustvena". Koncept prologue je, kot že ime nakazuje, nekakšen "avtomobilski podpis" za vse prihodnje audije.
Koncept velikega dvovratnega športnega kupeja meri v dolžino kar 5,1 metra, visok je 1,39 metra in je postavljen na kar 2,94-metrsko medosje. Med serijskimi vozili bi mu tekmeca danes predstavljal le "Lešnikov" mercedes-benz S kupe.
Zanimivo tudi pri Audiju v prihodnje velik poudarek dajejo "aston martinovskim" ustom, ki so jih denimo zadnja leta dejavno uporabljali pri Fordu in že tudi poželi kritike na ta račun. Zadnji del je nekaj povsem novega za Audi, svetila so veliko manj ostrih potez in so bolj razpotegnjena. Znotraj Audi napoveduje prefinjeno zmes vrhunskega udobja in tehnologije, tako se denimo celotna plošča pred sopotnikom po potrebi spremeni v informacijski zaslon.
Pri pogonu brez "zelenjave"
Audija poganja dokaj klasičen pogon, pri katerem je v prvi vrsti surova moč. 4,0-litrski V8 z dvojnim turbom zmore kar 445 kW (605 KM). Če bi ga postavili na cesto, bi do prve stotice pospešil v 3,7 sekunde. 1.980-kilogramsko vozilo za 100 kilometrov poti porabi normno 8,6 litra bencina, emisije CO2 so 199 gramov. Glede na te podatke je razumljivo, zakaj so ga šli predstavljati v ZDA, čeprav zvezna država Kalifornija sama po sebi vse bolj črti takšnele velikane.
Prologue ima tudi dinamično krmiljenje vseh štirih koles, zadnji par se lahko premika za do pet stopinj.