Prav v trenutku, ko se je začel avtomobilski evropski trg postavljati na noge, so se pri Audiju znašli v težavah. Na najpomembnejšem spomladanskem avtomobilskem salonu v Ženevi je njihova največja novosti tretja generacija športnega modela TT, ki pa z vidika prodaje predstavlja le 1,58 odstotka Audijeve prodaje v lanskem letu.
V Ingolstadtu bi morali letos v avtomobilske salone pripeljati svoj najbolj prodajani model A4 in novo generacijo velikga suva Q7, a so bili nezadovoljni z obliko in predstavitev prestavili v prihodnost, s tem pa po mnenju avtomobilskih analitikov zamajali cilje, da do leta 2020 po prodaji prehitijo velikega tekmeca BMW.
Kdo bo prvi, težko napovedati
Strokovnjak za avtomobilizem Stefan Bratzel pravi, da so pri Audiju zamudili priložnost, da odgovorijo na velikopotezne načrte Mercedes-Benza, ki z novimi modeli glasno napoveduje pohod na vrh. Zamik prihoda A4 lahko ogrozi tudi cilj koncerna Volkswagen, da se zavihti na vrh najbolje prodajanih avtomobilskih proizvajalcev na svetu.
"Trenutno je težko napovedovati, kdo od nemške trojke bo prvi," dodaja Bratzel.
Vsi se strinjajo, da je zdaj pravi trenutek za ukrepanje, saj je evropski avtomobilski trg po šestih letih krčenja spet na poti okrevanja in rasti. Prodaja v Evropski uniji raste že peti mesec zaporedoma. Na srečo premium znamk pa se povpraševanje po dražjih avtomobilih po zaslugi povpraševanja na rastočih trgih ni pretirano zmanjšalo.
Premium SUV ofenziva
Audi vse moči stavi na SUV ofenzivo, njihov avto park pa naj bi se prav zaradi novih crossoverjev in športnih terencev povečal na 60 modelov. Kljub temu analitiki ocenjujejo, da bodo do leta 2020 težko prehiteli BMW. Slednji veliko stavi na novo podznamko i. V Evropi bo kmalu naprodaj hibridni i8, veliko si obetajo od prodaje električnega i3. BMW v Ženevi predstavlja koncept mini clubmana, ki bo jeseni že v serijski preobleki, še pomembnejši bo enoprostorec serija 2 active toutrer.
BMW bo težko prehiteti........PA JA DA, JAZ SEM GA ŽE!