Na dan, ko sta iz Peking v Ljubljano prispeli dve originalni starodobni alfi giluli, ki se udeležujeta slavnega relija Peking-Pariz, so pri uvozniku za to italijansko znamko vozil predpremierno novinarjem in javnosti razkrili podobo nove alfe romeo giulia, ki bo na prodaj od septembra. Cene še niso znane.
Na razkritju giulie so povedali, da bo pri nas na voljo z turbodizelskim lahkim aluminijastim motorjem z 2,2-litra prostornine, ki bo na voljo z 110 kilovatov moči (150 KM) in 380 Nm navora, oziroma 132 kilovatov moči (180 KM) in prav toliko navora, kot šibkejša izvedenka. Motor je opremljen z zadnjo generacijo vbrizga multijet II in ima električni turbopolnilnik.
V turbobencinski izvedbi QV je za pogon zadolžen 2,9-litrski V6 motor z 375 kilovatov moči (510 KM) ter 600 Nm navora.
Saša Despot
Na seznamu novosti je inovativni zavorni sistem integrated brake system (IBS), pri katerem sodelujejo servo zavore in sistem za nadzor stabilnosti. Zavorna pot od 100 km/h do popolne zaustavitve je 38,5 metra, rajdni krog je 10,8 metra, pri uvozniku pa poudarjajo tudi podatek o koeificientu zračnega upora, ki je le 0,25. Zaradi uporabe lahkih materialov, ogljikova vlakna in aluminija, giulia QV tehta vsega 1374 kilogramov, razmerje med maso vozil in močjo pa je 2,95 kilograma na konjsko moč. Pospešek z V6 motorjem od 0 do 100 km/h je 3,9 sekunde, najvišja hitrost pa 307 km/h.
Saša Despot
Giulia, na testih EuroNCAP je ob najvišji možni oceni za varnost, pet zvezdic, pri varovanju odraslih potnikov v primeru trka je dosegla zavidljiv rezultat kar 98 odstotkov. Primerna je zaščita otrok, AEB sistem pa prepoznava tudi pešce in uspešno zavira pred njimi. Popolnoma se lahko zaustavi pri hitrostih do 65 km/h.
De Bona motors, Via Terza Armata, 131, 34170 Gorizia GO, Italy, dobesedno 2min od slovenske meje in imajo Giulio na voljo za testno vožnjo.
giulia QV je strup