Neodvisna organizacija Euro NCAP je objavila teste treh novih avtomobilov na trgu. Vsi trije so se zelo izkazali, pri organizaciji med drugim izpostavljajo, da imajo vsi tri serijski sistem za opozarjanje na nevarnost trka in samodejno zaviranje (AEB), kar je dodaten dokaz, da ta izjemno koristen pripomoček, ki lahko prepreči ogromno nesreč, poškodb in posledic, postaja vse bolj standarden pri novih avtomobilih.
PREBERITE ŠE:
"Euro NCAP je dokazal, kaj je mogoče narediti s sodelovanjem evropskih vlad, potrošniških organizacij in avtoklubov. Skupaj lahko pritisnemo na avtomobilsko industrijo na način, ki sicer ne bi bil mogoč," je komentrial šef Euro NCAP Michiel van Ratingen. "Zadovoljni smo, da so nekateri glavni proizvajalci avtomobilov to varnostno opremo že uvedli kot standard za vseh 28 držav članic. Zavedamo pa se tudi, da nekateri trgi izven EU še niso deležni takšne skrbi."
Alfa romeo giulia, novi in težko pričakovani paradni konj italijanske znamke, je pri varovanju odraslih potnikov v primeru trka dosegla zavidljiv rezultat kar 98 odstotkov. Primerna je zaščita otrok, AEB sistem pa prepoznava tudi pešce in uspešno zavira pred njimi.
Seat alteca, novi kompaktni španski SUV je dosegla zelo uravnotežene ocene na vseh štirih področjih (odrasli, otroci, pešci, asistenčni sistemi). Malce slabše bi jo odnsele odrasli potnik na zadnjem sedežu, vgrajeni asistenčni sistemi pa delujejo primerno dobro.
VW tiguan je altecin nemški brat, ki pa se zanimivo izkaže še nekoliko bolje, očitno predvsem zaradi boljše serijski varnostne opreme, saj ima tudi sistem za nadzor smeri, ki ga ateca ne premore.
Vsi trije avti so dokazali, da si tudi po novih strogih kriterijih, ki še posebej veliko pozornost dajejo možnosti izogibanja nesrečam, zaslužijo čisto petico.
dezurni@zurnal24.si