Pri Audiju pravijo, da tradicionalni kupci tudi v segmentu malih vozil posegajo po uporabnosti in dajejo prednost petim vratom.
A1 sportback zaradi tega ponuja nekaj več uporabnost, prav po številu vrat pa jo boste na prvi pogled ločili od trivratne različice. Novost so tudi na novo oblikovana aluminijasta platišča, ki so lahko tudi 18-palčna, kot dodatek pa si lahko kupci omislijo celotno streho v drugi barvi, nova je tudi samojsko oranžna kovinska barva.
Znotraj je nekaj več prostora za glavo tretjega in četrtega potnika na zadnjih sedežih, nova je granatno rdeča barva oblazinjenja, veliko je individualizacije. Prav ta naj bi bila tudi v prihodnosti, še posebej v premium segmentu vozil, pomembna, saj je namenjen urbanemu slogu življenja, kar 50 odstotkov kupcev pa naj bi bilo voznic. Naj omenimo, da je bil model A1 izbran za Žurnalov avto leta v kategoriji naj ženski avto.
Med novosti v tem avtomobilskem segmentu spada tudi avtotelefon s tehnologijo bluetooth online (dodatna oprema) , ki v A1 Sportback prinaša Audijeve spletne storitve – ta ponudba se skriva pod naslovom Audi connect. Predvsem gre tu za navigacijo s posnetki iz aplikacij Google Earth in Google Street View. Na vrhu opcijske ponudbe je MMI-navigacija plus, ki zajema velik trdi disk, upravljanje po principu MMI in DVD-predvajalnik. 6,5-colski zaslon, ki se dvigne iz armaturne plošče, omogoča prikaz tridimenzionalnih grafik v visoki ločljivosti.
Kupci imajo na izbiro pet- in šeststopenjski ročni menjalnik, na avtomatski strani je sedemstopenjski S-tronic, ter dva bencinska pogonska agregata 1.2 TFSI in 1.4 TFSI in dva dizelska 1.6 TDI in 2.0 TDI.
Cena za vstopni 1,2-litrski TFSI bencinski agregat (63 kilovatov) je 15.400 evrov, vstopni dizelski motor 1.6 TDI (66 kilovatov) stane 16.810 evrov. Petvratna različica je v primerjavi s trivratno, slednja je dobila nove ugodnejše pakete opreme, cenejša za okoli 400 evrov. Sportback naj bi letos v Sloveniji našel okoli 155 kupcev, kar je trikrat toliko kot trivratna različica.