A6 je Audijev recept za uspeh. Če je uspešen, je uspešna tudi znamka, pravijo pri Audiju. Karavanska šestica ima vse razloge, da bo uspešen model tudi pri nas, pa čeprav si ga lahko zaradi visoke cene privošči le peščica.
Za razliko od trenutnega trenda, ki narekuje rast vozil, dolžina ostaja podobna kot pri predhodniku, je pa nekoliko nižji, zaradi česar je strešna linija bolj podobna kupejem, avto pa ukrojen športno-dinamično. Sprednji del do stebrička C se ujema z limuzinsko različico, nizka D-stebrička in zadnje trapezoidne luči ter dve izpušni cevi pa potrjujejo, da je vozilo ukrojeno po dinamičnih notah. Čeprav je celo nekoliko krajši od predhodnika, pa je zahvaljujoč 70 milimetrov prirastka pri medosni razdalji (2.910 milimetrov) udobja za potnike v notranjosti več, nezanemarljivo pa je tudi dejstvo, da je napredna lahka konstrukcija avtomobil olajšala za 70 kilogramov.
Razvajanje potnikov
Audi voznikov ni razočaral niti z notranjo ureditvijo, ki je na las podoba tisti iz luksuznega modela A7. S centimetri razkošni in udobni sedeži sicer niso bili odeti v usnje, je pa dostop do njih zaradi širokega odpiralnega kota vrat lahkoten. Na splošno je raven udobja na najvišji ravni, vse to pa so v Ingolstadtu uspešno nadgradili z modernimi tehnologijami. Ne gre spregledati dvižnega informacijskega zaslona MMI, ki je od vseh elementov še najmanj skladen z drugimi elementi. Čeprav je stikal na prvi pogled res veliko, pa je upravljanje z njimi preko vrtljivega stikala in gumbov ob prestavni ročici lahkotno. Le dobro je treba prebrati navodila. Hvalimo še enostavne in hitre pravilne nastavitve sedežev, zaradi česar bodo tudi dolge poti udobne. Eden redkih segmentov, v katerem zaostaja za konkurenco, je prtljažni prostor, ki je sicer z osnovnimi 565 litri prostornine velik, nalaganje zaradi velike odprtine in zlaganja zadnje klopi v ravno dno ter odpiranja s pritiskom na gumb pa lahkotno. Čeprav so prehiteli karavanski BMW serije 5, pa volumen prtljažnega prostora še vedno veliko zaostaja za Mercedesovim razredom E, ki v osnovi pogoltne za 695 litrov prtljage, a na račun oblike zadka.
Postanki na bencinskih postajah bodo redki
Preizkusili smo vzdolžno postavljen trilitrski šestvaljni dizel s 150 kilovati, ki je šibkejši od dveh šestvaljnih dizlov (na voljo je še V6 s 180 kilovati). Verjamemo, da bo malo takih, ki bodo menili, da so 204 konjske moči za karavan premalo, v prid izboru agregata pa govorijo pospeški (7,4 sekunde od 0 do 100 km/h), končna hitrost (230 km/h), nizka poraba in malo naprezanja hitrega in mehkega brezstopenjskega multitronic menjalnika, ki je nudi nekoliko manj športnih užitkov kot sedemstopenjski S-tronic menjalnik z dvojno sklopko, ki pretika hitreje, a je bolj potraten z gorivom. Multitronic je zmes športnih užitkov in udobnega križarjenja po dolgih avtocestnih odsekih, temu pa je prilagojen tudi povečan rezervoar z gorivom (75 litrov), ki omogoča le redke postanke na bencinskih črpalkah.
Dolg seznam doplačil
Menjalnik dobro sodeluje s pogonskim agregatom, 380 Nm navora v nizkih vrtljajih pa omogoča hitro doseganje višjih potovalnih hitrosti in bolj uglajeno vožnjo, hkrati pa je motor še ekološko ozaveščen, saj v zrak izpusti 136 g/CO2 na prevoženi kilometer.
Testnik je bil za doplačilo nadgrajen s športnim podvozjem, ki je primeren za naše zavite ceste, saj je v ovinkih še bolj stabilen, stalnega popravljanja volana pa tudi zaradi tega, ker nos več ne uhaja iz smeri, kot je bil to primer pri predhodniku, ni več.
Podatki o avtomobilu: (audi A6 avant 3.0 TDI multitronic)
Motor: turbodizelski, šestvaljni
Prostornina: 2.967 ccm
Najvišja moč: 150 kW (204 KM) pri 3.700 - 4.500 vrt./min
Najvišji navor: 400 Nm pri 1.250 - 3.500 vrt./min
Poraba na testu: 5,8 litra/100 km (test – avtocesta – 130 km/h), 8,0 litra/100 km/h (test – mesto), izpust 136 g CO2/km
Zmogljivosti: 230 km/h, pospešek 7,4 sekunde od 0 do 100 km/h
Mere (V x Š x D) (v mm): 4.926 x 1.874 x 1.461, medosna razdalja: 2.912
Prtljažnik: 565 litrov
Cena: 46.990 EUR/70.836 EUR (osnovni/testni)