Avto
13 ogledov

Audi A5 z novim obrazom in več udobja

Audi A5 Andrej Leban
Rahli popravki oblikovnega kurza in izboljšave pri motorjih in opremi so porok, da bodo vse tri izpeljanke audija A5 lahko še naprej v marsičem zgled za ostale.

Audi A5 se je glede na nišno vlogo, ki jo ima, doslej po prodajnih rezultatih izkazal zelo dobro, saj so jih od leta 2007 po vsem svetu podali okoli 370 tisoč. Te dni pa se je pri nas že začela prodaja osveženih modelov A5 kupe, kabriolet in štirivratnega sportbacka.

Audi A5 | Avtor: Andrej Leban Andrej Leban

Spremembe so najbolj očitne pri novih lučeh, saj imajo tako prednja kot zadnja svetila nov LED podpis. Maska je na zgornjem delu bolj prirezana, meglenke in odprtine na novem odbijaču imajo bolj oglato podobo. Pri celotni podobi nosu pri Audiju govorijo o danes tako modnem 3D videzu. Za pikolovce – avto je v vse tri smeri zrasel za cel milimeter.

Po limuzinski meri

Število barv zunanjosti zdaj znaša že 16, v notranjosti lahko kupec izbira iz prenovljene palete.

Trojica je ob prenovi veliko pridobila pri serijski in dodatni opremi. Sistem za nadzor budnosti voznika je serijski, novost v ponudbi je dvostopenjsko delujoči lane assist, na voljo je tudi radarski tempomat s funkcijo zaviranja v sili pri nižjih hitrostih. Veliko je na funkcionalnosti pridobil MMI infotainment sistem, čeprav je izgubil kar štiri tipke in zato postal bolj intuitiven.

Platišča se začnejo meriti šele pri 17 palcih in lahko sežejo do 20 palcev v premeru, tukaj je drive select z nastavljivimi parametri podvozja in motorja. Štirivratni A5 sportback je lahko zdaj po želji tudi petsedežnik. Za željne atraktivnosti je dodan še S-line paket z za 10 milimetrov znižanim podvozjem in aerodinamičnimi dodatki.

Varčnejši motorji

Motorji so bili dodatno "izpiljeni", predvsem v prid varčnosti in CO2 odtisu. Dvolitrski dizel s 130 kW (177 KM) ni pridobil na moči, a sedaj porabi v povprečju 4,7 litra na 100 kilometrov ob izpustu CO2  122 g/km. Le dva decilitra več je deklarirana poraba trilitrskega dizla s 250 kW (203 KM), ki v kupeju izpusti v zrak 129 g CO2.

Audi A5 | Avtor: Andrej Leban Andrej Leban

Bencinarji so trije, vstopni 1,8 TFSi s 125 kW (175 KM), 2.0 TFSI s 155 kW (211 KM) in novost pri A5, 3.0 TFSI z 200 kW (272 KM). Menjalniki so trije, ročni, brezstopenjski multitronic ali hitri sedemstopenjski S-tronic.

Cena za odstotek navzgor

Kljub bogatejši opremi so kupe, kabriolet in sportback po prenovi ohranili cene na približno enaki ravni; od dosedanjih naj bi se razlikovale le za odstotek navzgor.

A5 kupe z 1,8 TFSI motorjem tako stane 37.300 evrov, kabriolet 40.660 evrov, sportback pa 36.240 evrov. Še letos naj bi šlo v prodajo 10 avtomobilov, prihodnje leto pa po napovedih 85.

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.