Opel je tako na nemškem trgu začel z akcijsko kampanjo, v kateri lastnikom vozil z najbolj umazanimi dizelskimi motorji, ki izpolnjujejo norme od euro1 do euro4, ponujajo velike popuste. Teh so deležni tudi vozniki vozil z dizelskimi motorji euro5, ki živijo na področju s povečanim onesnaženjem zraka, kot je München, Stuttgart, Koln ali Hamburg. Eko subvencija sega vse do 8.000 evrov, odvisno od izbranega modela.
Ponudbaa ni namenjena zgolj zasebnim lastnikom vozil, ampak tudi manjšim podjetjem. Pri tem jim ni treba kupiti novega vozila, ampak lahko izberejo tudi malo rabljeno vozilo iz zaloge testnih oziroma promocijskih vozil, in to ob dveh letih jamstva.
Opel ni prvi, ki je ponudil tovrstno akcijo, saj podobne spodbude ponujajo domala vsi nemški proizvajalci vozil, podobno razmišljajo tudi pri Renaultu. Iz Volkswagna so javili, da bodo njihovi popusti za zamenjavo starega dizla za nov avtomobil od 1.500 do 8.000 evrov.
Nemška kanclerka Angela Merkel in njeni koalicijski partnerji so se v začetku meseca strinjali, da pozovejo avtomobilske proizvajalce k ugodnostim, ki bi privedle do tega, da lastniki starejših dizelskih avtomobilov naredijo zamenjavo za novejše in čistejše motorje.
Avtomobilski proizvajalci so v Veliki Britaniji, ki ima eno najstarejših palet dizelskih vozil v Evropi, podobno akcijo zagnalali že lani. Ford je vsakemu lastniku dizelskega osebnega vozila ob menjavi za novega forda primaknili 4.366 evrov, v primeru kombi vozila pa je bila denarna subvencija še skoraj enkrat večja. V poštev so prišla vozila, ki so bila stara vsaj osem let, motorji pa so zadostovali emisijskim normam od Euro 1 do Euro 4, ki najbolj onesnažujejo ozračje.
Potrebno je ekonomiji dati dodatni zagon.
Naj mi dajo 8000 € in naj ga peljejo kamor hočejo.