Opel tistim, ki dajejo prednost bencinskemu pogonu pred dizelskim, na izbiro ponuja pestro izbiro štirih 1,4-litrskih in dveh 1,6-litrskih motorjev, pri čemer je močnejši od slednjih dveh s turbino podprti 132-kilovatnež.
V našem testniku pa je motor ponujal le 85 kW, znanih še iz prejšnje generacije aster. Agregat je neposredni konkurent novemu 1,4-litrskemu motorju s 88 kW. Poglavitno vprašanje je torej, ali se splača privarčevati 700 evrov, kolikor je razlika do manjšega turbinskega bratca. Odgovor tiči v vozniškem slogu kupca. Če je navajen umirjene vožnje, ga podatek, da 1,6-litraš največjo moč doseže šele pri visokih 6.000 vrtljajih, 155 Nm navora pa pri 4.000 vrtljajih, ne bo posebno ganil in bo s tem motorjem lepo shajal. Tudi poraba se bo z umirjeno nogo držala pod osmimi litri, čeprav je menjalnik zgolj petstopenjski, avto pa posledično pri visokih hitrostih nič kaj tih. Bolj športno naravnani pa bodo pogrešali večjo odzivnost motorja, ki povrh vsega ni izkoriščal dodanega prilagodljivega podvozja v testniku, saj pritisk na gumb "sport" v nasprotju z drugimi motornimi različicami ni rezultiral v nič boljši odzivnosti. Želja po akciji se pozna tudi na računalniku porabe, ki hitro pokaže dvomestno številko.
Sicer pa astra z opremo enjoy dobro skrbi za udobje potnikov, opreme je že v startu precej, velja pa pogledati še na seznam doplačljivih paketov. V našem primeru je paket plus med drugim dodal nujni potovalni računalnik in dvoombočno klimatsko napravo, sami bi posegli še po AFL žarometih, ki so vredni denarja. Navaditi se je potrebno na množico gumbov, na zadnji klopi so odvisni od radodarnosti sprednjih dveh potnikov, prtljažnik je povprečno velik in nadpovrečno prilagodljiv. Z lego na cesti astra nima težav, tristopenjsko prilagodljivo podvozje FlexRide pa poskrbi za vse scenarije vožnje prek neravnin. Ker je imel testnik naložene še pakete, ki so vključevali med drugim ambientalno osvetlitev, alarm, športne zunanje obrobe in spojlerje, radio s sedmimi zvočniki in bluetooth, se je cena povzpela do 21.465 evrov. Sprejemljivo, le glede motorja bi stopili korak naprej v downsizeing.
Podatki o vozilu: (Opel astra 1.6 enyoy)
Motor: 1.598 cm3
Vrsta: štirivaljni vrstni bencinski
Moč: 85 kW (115 KM) pri 6.000 vrtljajih na minuto
Navor: 155 Nm pri 4.000 vrtljaji na minuto
Menjalnik: ročni, petstopenjski
Poraba: 8,7 l /100 km, 147 gramov CO2
Zmogljivosti: 188 km/h, 11,7 sekunde od 0 do 100 km/h
Mere (DxŠxV) (v mm): 4.419 x 1.814 x 1.510, medosna razdalja 2.685
Prtljažnik (v litrih): 370-1.235
Cena: 16.190 € (osnovni), 21.465 € (testni)