Tako peugeot 3008 kot 5008 sta bila deležna podobnih posodobitev. Blažja prenova zunanjosti se je pri 3008 dotaknila zlasti nosu, kjer sedaj svetijo žarometi, ukrojeni v skladu s pogledom manjšega križanca 2008. LED dnevne luči in smerokazi so standardni, seveda so kot opcija na voljo tudi ksenonke. Osvežena so platišča in nabor barv, znotraj pa padejo v oči predvsem nove tkanine in nekaj drugačnih materialov. Prvič je na voljo kamera za vzvratno vožnjo, ki pride v kompletu z navigacijo, izbrati jo je mogoče pri višjih dveh opremah.
V osnovni opremi (access) so med drugim tempomat, električna ročna zavora, ročna klimatska naprava, usnjen volan in 17-palčna jeklena platišča.
Motorji so štirje. Atmosferskemu 1,6-litrskemu bencinarju (88 kW/120 KM) družbo dela enako velik s turbopuhalom (115 kW/156 KM), pri dizlih pa je izbira na voljo med vstopnim prostornine 1,6-litra (84 kW/115 KM) ali močnejšim 2,0-litrskim (110 kW/150 KM z ročnim in 120 kW/160 KM z avtomatskim menjalnikom). Vstopni dizel je lahko povezan z robotizitranim menjalnikom. Drugo leto bodo motorji deležni še nekaterih izboljšav glede moči in porabe. Vizualne prenove je bil sicer deležen tudi hibridni 3008.
Cene po ceniku se za vstopni motor in opremo pričnejo pri 20.090 evrih, a uvoznik med promocijskim obdobjem za 18.990 evrov ponuja šibkejšega dizla in drugo stopnjo opreme skupaj z ugodnimi pogoji garancije. Uvoznik napoveduje, da bo na letnem nivoju pri nas registriral okoli 600 vozil.
Še bolj družinski 5008
Pri prenovi peugeota 5008 je zgodba sila podobna. Kompaktni enoprostornež je še naprej na voljo v pet- ali sedemsedežni različici, tudi on pa je dobil mladostno zašiljene prednje žaromete z LED dnevnimi lučmi in smerokazi, nove so nekatere barve. Znotraj je HUD zaslon (serijski pri najbogatejši opremi) odslej v barvah, posodobljena je sredinska konzola, nove so tkanine, v drugi vrsti so vedno tri isofix pritrdišča. Da je 5008 pravi "družinar", pričata serijsko ogledalo za nadzor otrok ali ločeno pomični sedeži druge klopi.
Tudi 5008 poganjajo enaki motorji kot 3008, v letu 2014 pa naj bi jih registrirali prek 500. Opremski nivoji so štirje, a je vstopni (base) na voljo le z robotiziranim menjalnikom in šibkim dizlom, hkrati je osiromašen LED tehnologije in ima na voljo manjši rezervoar za gorivo, a ceno prek 23 tisočakov. Tako je najcenejši 5008 takšen z drugo stopnjo opreme (access) in 1,6-litrskim atmosferskim bencinarjem, ki je vreden 18.900 evrov.
Za dodatnih 90 evrov pa tudi za 5008 uvoznik promocijsko ponuja že vstopnega dizla s tretjim nivojem opreme (active), ki je že kar izdatno udobna (dvopodročna klima, temnjena stekla, zložljiv sovoznikov sedež, alu platišča, senzor za dež ...).