Iz Direkcije RS za infrastrukturo so nam namreč konec junija, ko smo jih vprašali, kdaj bo končana rekonstrukcija oziroma obnova 4,4-kilometrskega odseka (po prvotnih načrtih je bil rok za dokončanje januar 2022, drugi rok je bil maj 2022), odgovorili, da so na osnovi spomladanskega monitoringa ugotovili večje število prehodov dvoživk, zato bo podjetje Inkaing še pred zaključkom obnove oziroma pred položitvijo finega asfalta zgradilo 10 podhodov za dvoživke z betonskimi cevmi z izvedbo vhodno-izhodnih portalov na obeh straneh nasipne brežine.
Pojasnili so nam še, da bo izvajalec del, Gorenjska gradbena družba, tako lahko z deli zaključil potem, ko bodo zgrajeni ti podhodi, to pa bo v jesenskem času.
To je lahko samo pri nas, na tej cesti še nikoli nisem videl žabe, na tistih koncih kjer prečkajo ceste …
Birokratska sodrga se norcuje iz davkopacevalcev. Ta del je v gradnji ze vec kot eno leto. Na novo so polozili …
In zaradi te bedarije, ki nas davkoplačevalce stanejo naš denar, so dela, zapore in omejitve prometa. Groza, v kakšni bebavi …