Vsak peti prodajalec z novimi avtomobili v Nemčiji noče več sprejemati v račun rabljenih dizelskih modelov, poroča Handelsblatt.
Po zbranih podatkih združenja DAT 87 odstotkov prodajalcev lahko proda dizelsko vozilo le pod pogojem, da zanj ponudi velike popuste. 22 odstotkov pa jih v sistemu staro-za-novo ali staro-za-staro sploh noče več sprejeti v račun vozila, če ga poganja dizelski motor.
V povprečju stoji rabljen dizelski avto na parkirišču trgovca že 103 dneve, pri tem pa vsak dan v povprečju stane 28 evrov, poroča nemški poslovni časnik Handelsblat, ki vzroke za takšno krizo na nemškem trgu dizelskih vozil pripisuje Volkswagnovi aferi s ponarejenimi vrednostmi škodljivih emisij in z valom prepovedi vstopa starejših dizlov v središča številnih nemških mest.
Po zadnjih podatkih podjetja Ardi je delež dizelskih avtomobilov med letos prvič registriranimi v Sloveniji le še okoli 32 odstotkov, medtem ko je bilo pred izbruhom afere Dieselgate ta delež skoraj polovičen.
dezurni@zurnal24.si
Pa ni panike, vse na balkan. Jugovići še vedno na polno padajo na TDI.
Dizli onesnažujejo okolje od 10 (novi dizli) do 17 (ostali) krat bolj od bencinarjev, kar je plod testiranj v EU …
Propaganda turbo kapitalistov. Kot da samo dizli onesnažujejo okolje...Malo bolj široko sliko poglejte