Volvo je že predstavil model XC40 T5 twin engine s priključno hibridnim pogonskim sklopom, ki kombiniran 1,5-litrski trivaljni turbo bencinski motor z močjo 134 kilovatov (180 KM), elektromotor z 61 kilovatov moči (82 KM) in baterije s kapaciteto 10,7 kWh, ki mu omogočajo do 46 električnih kilometrov.
Zdaj so Švedi najavili prihod popolnoma električnega XC40. Premiera bo 16. oktobra. Za zdaj je znano, da bo imel po ene elektromotor na vsaki osi, baterije bodo nameščene v dno vozila, pogon pa bo na vsa štiri kolesa. Za omenjeni model ni predvidena posebne EV platforma, ampak bo narejen na obstoječi arhitekturi poimenovani CMA. Pri Volvu so pojasnili, da je čelna struktura popolnoma preoblikovana in ojačana, saj električni SUV nima motorja.
Spremembe vključujejo namestitev litij-ionske baterije v varnostno kletko, ki je sestavljena iz ogrodja iz stisnjeno-vlečenega (ekstrudiranega) aluminija. Poleg tega je akumulator vgrajen na sredino karoserije avtomobila, kar ustvari zmečkljivo območje okoli nje, ki omogoči absorpcijo energije, ki se pojavi v trenutku trka pri vožnji.
Električni pogonski sklop XC40 je vgrajen tudi v zadnji del karoserije avtomobila, da bolje razporedi sile trčenja stran od kabine in zmanjša obremenitev ljudi v avtomobilu, če pride do nesreče.
Pri Volvu so že najavili, da bo to eden najbolj varnih modelov na trgu, saj bo imel kot prvi vgrajen napredni sistem, ki vključuje številne radarje, kamere in ultrazvočne senzorje, sistem pa omogoča stalno posodabljanje.
Neuradno naj bi bil zmožen z enim polnjenjem baterij prevoziti pot 400 kilometrov.
XC40 je sicer prvi volvo, ki se je v 92-letni zgodovini podjetja okitili z nazivom Evropski avto leta.
Električno različico bodo začeli prodajati leta 2020.