Novomeški TPV je po sklenitvi enega največjih poslov v slovenski avtomobilski industriji z nemškim BMW te dni posel sklenil še s proizvajalcem vozil Volvo Cars. Z njim TPV okrepljeno stopa na področje električnih vozil, skupini pa bo v prihodnjih nekaj letih prinesel več kot 100 novih delovnih mest, so povedali v TPV.
Iz podjetja so sporočili, da novi posel obsega "razvoj in proizvodnjo strukturnih sklopov podvozja in karoserije s funkcijo podpore in zaščite električnega pogona".
TPV bo s tem poslom postal eden ključnih dobaviteljev švedskega proizvajalca v kitajski lasti na področju elektrifikacije avtomobilov, "ob tem pa odločneje prodira tudi na segment aluminijastih izdelkov, kjer bo uvajal vrsto novih, najnaprednejših tehnologij", so dodali.
Potencial za širjenje
Predsednik poslovodstva TPV Marko Gorjup je tekoče leto po obsegu pridobljenih poslov označil za rekordno. "S krepitvijo zaupanja in pridobivanjem tako pomembnih poslov pri vodilnih premijskih proizvajalcih vozil, kot sta med drugim BMW in Volvo Cars, krepimo našo pozicijo kot ključni razvojni dobavitelj v avtomobilski industriji," je dejal.
"Strateško sodelovanje z Volvo Cars predstavlja izjemno velik potencial za povečevanje obsega poslovanja na vseh ključnih svetovnih trgih, na katerih se pojavlja TPV," je pristavil in povzel, da gre za potrditev strategije globalizacije skupine z načrtovanim prodorom v ZDA in na Kitajsko.
Sodelujejo tudi z BMW-jem
Gre za drugi veliki letošnji uspeh novomeške skupine. Bavarski BMW jih je namreč spomladi v močni mednarodni konkurenci izbral za ekskluzivnega dobavitelja za strukturni sklop podvozja. Zagon proizvodnje načrtujejo v nekaj letih.
Iz TPV so sporočili, da bodo tehnološko najnaprednejši izdelek, ki ključno vpliva na vozno dinamiko, kot del BMW platforme vgradili več kot šest milijonov vozil.
Skupina TPV z nekaj več kot 1200 zaposlenimi je sicer lani ustvarila 153 milijonov evrov prihodka in pri teh dosegla skoraj 10-odstotno rast. V skupini, ki stavi na avtomatizacijo, robotizacijo in posledično razbremenitev težje proizvodnje, so za naložbe lani odšteli približno 10 milijonov evrov, v letnem povprečju pa zanje namenijo sedem do osem milijonov evrov.