Dva lastnika električnih limuzin polestar 2 sta namreč naletela na nenavadno težavo. Prvi je svoj avtomobil priključil na polnilni priključek, ki je bil na rahlem klancu in kmalu ugotovil, da se je začel avtomobil sam premikati. Rezultat je bil uničen polnilni priključek, saj je težak avtomobil iz njega dobesedno iztrgal kable, poškodovan pa je bil seveda tudi avtomobil.
Drugi lastnik polestarja 2 jo je odnesel ceneje. Ko je opral avtomobil, ga je nameraval priključiti na polnilni priključek, a je še pred tem ugotovil, da se je avtomobil premaknil malce stran od mesta, kjer ga je pustil.
Zamrznjene zavore
Oba primera so preučili Polestarjevi inženirji in prišli do zaključka, da sta za nezgodi kriva voznika. Razloga za spontani premik avtomobila namreč niso priznali kot napako, ampak naj bi izhajalo iz načina delovanja polestarja 2. Oba voznika sta se namreč navadila, da med vožnjo uporabljala funkcijo e-pedal, kjer voznik pospešuje in zavira skoraj izključno s pedalom plina, za pojemke pa skrbi elektromotor, ki zavorno energijo pretvarja v električno. To pa pomeni, da so hidravlične zavore le redko v uporabi in tudi bolj rjavijo in se manj čistijo s trenem med koluti in ploščicami.
To je pripomoglo tudi k omenjenim nezgodam. Polestarjevi tehniki so namreč ugotovili, da se je med zavornimi ploščicami in koluti v hudem mrazu ustvarila plast ledu, ki se brez tornega zaviranja ni mogla očistiti. Ker zaradi tega med komponentami zavor ni bilo skoraj nobenega trenja, sta se avtomobila, čeprav sta bila v režimu P, začela premikati po klancu navzdol.
Brez opozorila
To je sicer redka težava, vendar bi lastnike električnih avtomobilov lahko opozorili nanjo. Ne omenja je namreč niti priročnik za uporabo polestarja 2. To je tudi razlog, da je ravnanje podjetja bilo nekorektno. Lastnikoma namreč niso priznali zahtevka po odškodnini in škodo sta morala plačati sama.
Presenetljivo je tudi, da polestar 2 nima funkcije, ki jo ima večina avtomobilov. Da je namreč za osušitev zavor dovolj že majhno trenje med ploščicami in koluti. To bil lahko dosegli že s softversko nadgradnjo sistema, ki bi pozimi za nekaj trenutkov vključil torne zavore, ali pa, da bi med parkiranjem avtomobil zavarovali z uporom elektromotorja. Čeprav izhajajo iz mrzlega severa Evrope so pri Polestraju so očitno podcenili to težavo, ki je drugi proizvajalci niso.
Je pa treba priznati, da Eavti veliko lepše gorijo...
vsi ki mislijo da e avto se ne bo kvaril oz. popravljal so pač naivni,si ne upam niti zamislit ceno …
Če ga že z kolnom polnijo, te še lahko naredijo zavoro na hebl, tako ko je imel lojtratni voz.