Avto > Na Štrom
2662 ogledov

Polestar 2 izgubil kar 1.350 kilogramov

Polestar 2
1/8
Polestar
Nova realnost: pri medgeneracijski prenovi modela skoraj več poudarka dajejo številkam glede nižjega odtisa kot pa drugim vidnim spremembam.

Znamka Polestar je po dveh letih, odkar je na trgu, že posodobila svoj model polestar 2. Gre za neposrednega konkurenta tesli model 3, mlada znamka v Volvovi lasti ga od lanskega poletja vse hitreje uvaja tudi na evropskem trgu.  

Pri Polestarju so pri ubrali drugačno pot, s katero želijo biti precej bolj odkriti do strank glede podnebnega odtisa električnih avtov. Prav oni so kot prvi proizvajalec priznali, da so električni avti v trenutnih razmerah  lahko čistejši od obstoječega termičnega pogona le na daljši rok uporabe, vse ostalo je metanje peska v oči. Da bi bili električni avti resnično trajnostno bolj sprejemljivi, bo treba močno izboljšati način pridobivanja materialov in izdelovanja baterij ter vozil, so ugotovili. 

Hkrati so naredili s strani neodvisne strokovne javnosti potrjen načrt, kako nameravajo sami doseči te zahtevne cilje. Do leta 2030 naj bi že uspeli narediti avto, ki bi bil tekom življenjske dobe do narave dejansko nevtralen. 

Polestar 2 električni avto Življenjska doba Avto Proizvajalec razkril umazano resnico o izpustih električnega avta proti klasičnemu

Polestar 2 | Avtor: Polestar Polestar

Vsak izdelani avto s 1.350 kilogrami izpustov manj

Prvi rezultati so s prenovo njihovega avta že vidni. Že doslej so s tehnologijo veriženja blokov imeli popolno sledljivost od izvora do vgradnje glede virov kobalta, po novem natančno vedo tudi za sljudo. Gre za minerale, ki so prav tako bistveni za izdelavo baterije. 

Druga novost za izboljšanje celotnega odtisa v življenjski dobi avta je uporaba aluminija za ogrodje baterije. Dobavitelji ga po novem izdelujejo izključno z uporabo obnovljive energije. Na ta način je Polestar pri izdelavi vsakega avta njegov ogljični odtis zmanjšal za 750 kilogramov CO2. V drugi polovici leta pa bodo čistejši aluminij začeli uporabljati še za kolesa, s čimer bodo pri vsakem izdelanem avtu prihranili za dodatnih 600 kilogramov izpustov CO2.

Polestar 2 | Avtor: Polestar Polestar
Polestar 2 | Avtor: Polestar Polestar

V notranjosti so že doslej v veliki meri uporabljali reciklirane materiale, med opcijami je tudi povsem veganska notranjost. Novost so naredili tudi pri dobavi nappa usnja, poleg sledljivosti ima dobavitelj certifikat, da so živali na farmah vzgajane in nato usmrčene na human način.

Polestar 2 je seveda dobil tudi bolj tradicionalne popravke. Standardna različica ima zdaj nekoliko močnejšo 69-kWh baterijo, doseg po WLTP pa je podaljšan na do 474 km z enim polnjenjem. Različica s podaljšanim dosegom ima 78 kWh baterijo. Tudi motor je dobil nekaj dodatne moči, zdaj ima 170 kW (231 KM), hitro polnjenje pa je omogočeno z močjo do 130 kW. Različica z dvema motorjema in 78 kW baterijo ima 300 kW (408 KM).

Že doslej je bil polestar 2 eden najmodernejših avtov glede digitalnih vsebin in povezljivosti s svetom, saj ga poganja Googlov operacijski sistem.

Polestar je v Evropi na voljo prek spletne prodaje na 18 trgih, nam najbližji je trenutno nakup v Avstriji za 46.900 evrov. 

Polestar ima za prihodnost zelo smele načrte. V roku nekaj tednov bodo začeli trgovati s svojimi delnicami na borzi. Še letos bodo predstavili prvi suv z imenom polestar 3. Prihodnje leto bo sledil še polestar 4, kupejevski križanec, nato pa polestar 5 kot zmogljivi štirivratni GT.

Polestar 2 | Avtor: Polestar Polestar
Polestar 2 | Avtor: Polestar Polestar
Polestar 2 | Avtor: Polestar Polestar

dezurni@styria-media.si

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.