Škoda bo svojo modelsko paleto nadgradila z novim volanom, ki ga sicer poznamo iz najnovejše generacije škoda octavia, asistenčnimi sistemi in še nekaterimi novostmi. Predstavili so, kaj prinaša modelsko leto 2021.
Med novostmi posebej izpostavljajo novi, dvo- in trikraki volan, ki smo ju spoznali v novi octavii in prinašata nove upravljalne tipke in vrtljive regulatorje. Pri določenih konfiguracijah vozil imajo lahko tudi perforirano usnje, barvne kontrastne šive in prestavni ročici za upravljanje menjalnika DSG. Pri večfunkcijskih volanih nove tipke in vrtljivi regulatorji omogočajo še boljše upravljanje.
Poleg tega bodo do konca leta bencinske in dizelske motorje za serije od fabie do superba uskladili z novim izpušnim standardom Euro 6d, pri čemer se bo nekaterim agregatom tudi povečala moč. Tako bo superb z novim modelskim letom dobil večjo moč pri obeh najmočnejših motorjih, pri čemer pa se bodo poraba goriva in emisije zmanjšale. Najmočnejši dizelski agregat 2.0 TDI iz nove generacije EVO bo v prihodnje lahko razvil 147 kW (200 KM) namesto dosedanjih 140 kW (190 KM). Izpopolnjena tehnologija naknadne obdelave izpušnih plinov SCR s t. i. postopkom "twindosing", pri katerem se aditiv AdBlue® načrtno vbrizgava pred dva zaporedno vgrajena katalizatorja, zmanjšuje izpuste dušikovih oksidov (NOx) za do 80 odstotkov. Pri najmočnejšem bencinskem motorju 2.0 TSI se je moč povečala za 6 kW (8 KM) in znaša zdaj 206 kW (280 KM). Oba motorja izpolnjujeta izpušni standard Euro 6d, na katerega bodo z menjavo modelskega leta prešli tudi ostali motorji. Po superbu iV s priključnohibridnim pogonom bo asistenčni sistem area view odslej po želji na voljo tudi za vse ostale modele superb. Sistem pri parkiranju ali manevriranju z eno od štirih kamer ustvari 360 stopinjsko sliko in s tem omogoči pregled nad neposredno okolico vozila. Novost v ponudbi je tudi asistenca za manevriranje s prikolico.
Pri kodiaqu se bo seznam asistenčnih sistemov s prehodom na modelsko leto 2021 razširil s prediktivnim sistemom za avtomatsko uravnavanje razdalje. Ta opcijska različica avtomatskega uravnavanja razdalje s pomočjo posnetkov kamere na vetrobranskem steklu in podatkov navigacijskega sistema pravočasno prepozna omejitve hitrosti in zavoje ter lahko samodejno prilagodi hitrost vožnje. Za modela kodiaq sportline in kodiaq RS je po želji na voljo usnjeno oblazinjenje z novimi klimatiziranimi športnimi sedeži in podaljšanjem sedišča. Tudi pri kodiaqu se je moč motorja 2.0 TDI povečala s 140 kW (190 KM) na 147 kW (200 KM). Enako kot ta motor tudi agregat 2.0 TDI z močjo 110 kW (150 KM) in 7-stopenjskim menjal-nikom DSG ustreza izpušnemu standardu Euro 6d. Tudi bencinski motor 1.5 TSI je ob nespremenjeni moči usklajen s standardom Euro 6d; zanj je zdaj na voljo nova generacija 6 stopenjskega ročnega menjalnika.
Karoq bo z modelskim letom 2021 po želji prvič na voljo s 3-consko klimatsko napravo,. Osnovni dizelski motor je bil do zdaj 1.6 TDI z močjo 85 kW (115 KM), ki ga bo Škoda v okviru uskladitve motorne palete z novim izpušnim standardom Euro 6d zamenjala z enako močnim agregatom 2.0 TDI iz nove generacije EVO. Za naknadno obdelavo izpušnih plinov se ravno tako uporablja postopek "twindosing", enako tudi pri motorju 2.0 TDI s 110 kW (150 KM), ki bo s štirikolesnim pogonom in menjalnikom DSG oz. s pogonom spredaj in ročnim menjalnikom nadomestil dosedanji dizelski motor 1.6 TDI. Osnovni bencinski motor 1.0 TSI bo imel v prihodnje 81 kW (110 KM).
Tudi motorje za kompaktna modela scalo in kamiq bodo za modelsko leto 2021 uskladili z izpušnim standardom Euro 6d, enako velja za fabio, pri kateri bo trivaljnik 1.0 TSI s 70 kW (95 KM) poleg serijskega ročnega menjalnika s petimi prestavami ponujal tudi opcijski 7-stopenjski menjalnik DSG. Tudi osnovni motor 1.0 MPI z močjo 44 kW (60 KM) in ročnim 5 stopenjskim menjalnikom bodo uskladili s standardom Euro 6d.