Na začetku septembra se je v Berlinu v Nemčiji zgodila tragična nesreča, v kateri je voznik porsche macana iz nepojasnjenega razloga (izključili so možnost terorističnega napada) nenadno zapeljal na pločnik med množico ljudi. Do smrti je povozil štiri osebe, med njimi je bil tudi 3-letni deček in njegova babica.
Dan po nesreči se je na ulicah Berlina na kraju tragičnega dogodka zbralo nekaj sto protestnikov, ki so se spomnili žrtev nesreče tako, da so sedli na cesto in blokirali promet. Nekateri so nosili transparente, s katerimi so namigovali, da so SUV vozila motorizirani morilci.
Zanimivo je, da so v Nemčiji zožili ceste, zmanjšali število parkirnih mest, dvignili cene goriva in potrošnike stalno opozarjajo na klimatske spremembe. Kljub temu pa niso ustavili naraščajoče priljubljenosti SUV vozil. V Nemčiji so lani prodali milijon SUV vozil, kar pomeni, da je vsako tretje novo vozilo športni terenec ali križanec.
Pri nemškem Automobilewoche so po nesreči porsche macana in štirih mrtvih ljudi naredili raziskavo, v kateri so želeli ugotoviti, ali je priljubljenost SUV vozil po tragediji 6. septembra kaj manjša. In ugotovili prav nasprotno. Žgoča razprava o SUV in terenskih vozilih od berlinske nesreče ni vplivala na zanimanje kupcev.
gibalna kolicina je masa x hitrost. Velika razlika je, ce te zgazi 1 tonska ali pa 2 tonska zival. terenc …
Pozabljate bistvo in sicer da je voznik dobil božjastni napad.Tako bi morali dat jebat zdravnike ki so mu odobrili vožnjo …
Google je plačal za vsakodnevno delo na spletu od doma 600 do 1000 dolarjev.i so prejeli prvi mesec $ 23586 …