Seat tarraco plug-in kombinira 1,4-litrski bencinski motor in 85-kilovatni električni motor, ki se napaja s pomočjo energije iz 13 litij-ionske baterije s kapaciteto 13 kWh. Sistemska moč bencinskega in elektro motorja je 178 kilovatov (242 KM) in 400 Nm navora. Cilj priključnega hibrida je zmanjšati ogljični odtis znamke, saj veliki SUV po uradnih meritvah WLTP v zrak na prevožen kilometer poti izpusti 50 gramov CO2.
Seat tarraco je tretji in največji SUV v paleti znamke, pod njim sta še ateca in arona. Seatov prvi priključni hibrid bo uradno premiero doživel na avtomobilskem salonu v Frankfurtu. Med opcijami bo imel tudi asistenta za vleko prikolice, ki olajša vleko prikolice in parkiranje vozila, ko ima priključeno prikolici. Tarraco plug-in je eden od šesti elektrificiranih priključnih hibridov znamk Seat in Cupra, ki jih bo Seat predstavil do leta 2021.
Seat je po podatkih Jato Dynamics v Evropi v prvi polovici leta prodal 12.632 tarracov, s čimer je model peto najbolje prodajano vozilo v svojem razredu, pred njim so škoda kodiaq, peugeot 5008, mitsubishi outlander in VW tiguan allspace.
VW and company ste pa zares hitri pri uvajanju hibridov, da ne govorimo povsem električnih, ogromne kazni v zvezi izpustov bodo tako kupci plačali oz. že plačujejo, saj so novi avti že za polovico ali 2x dražji