Škoda karoq je eden od uspešnejših predstavnikov SUV razreda. V času predstavitve aktualne generacije je veljal za enega od vlečnih modelov popularnega razreda kompaktnih križancev. Karoq se po velikosti umešča med največji model kodiaq in najmanjši kamiq. Ker pa avtomobilska industrija napreduje s "hitrimi koraki" je tudi po štirih letih od predstavitve prenova nujna.
Škoda se je osredotočila na izpopolnjeni oblikovalski slog. Največja sprememba so vitkejši žarometi, ki so prvič na voljo s celostno matrično LED-tehnologijo. Na račun optimizirane aerodinamike so zmanjšali emisije, v notranjosti najdemo trajnostne materiale in več komfortnih rešitev. Novosti so tudi na področju Učinkovitejših motorjev iz generacije EVO, prejel pa je tudi najsodobnejše asistenčne in infotainment sisteme, ki jih vgrajujejo v Škodina vozila. Prenova je bila torej celovita.
Thomas Schäfer, predsednik uprave družbe Škoda Auto, je poudaril: "Z več kot pol milijona prodanih vozil je Karoq eden od stebrov uspeha naše znamke."
Na zunaj spremembe v korist učinkovitosti vožnje
Spremembe zunanjosti boste opazili na račun širše, šesterokotne mreže hladilnika in novega zadnjega usmernika zraka v barvi vozila. Aerodinamično optimizirana so aluminijasta platišča s premerom od 17 do 19 palcev, žarometi so, kot omenjeno ožji. Aerodinamiko so izboljšali tudi na račun sprememb stranskih zaključnih elementov v obliki črke L in zaključkom sprednjega dela z zaključkom z robustnim, hrapavim usmernikom zraka. Zračni zavesici na spodnjem delu sprednjega odbijača namerno speljujeta zrak ob straneh skozi sprednji odbijač in sprednji kolesi ter tako zmanjšujeta vrtinčenje zraka in zračne tokove. Za zmanjšanje zračnega upora ob dnu vozila ima Karoq v kombinaciji s štirikolesnim pogonom prvič aerodinamično optimizirane obloge rezervoarja za gorivo, ki prekrivajo tudi zadnjo premo.
V kabini so v okviru paketa na voljo sedeži s prevlekami iz veganskih, recikliranih materialov. Novost je opcijska razširjena ambientna LED-osvetlitev in električno nastavljiv sovoznikov sedež. Nove so dekorativne letve na armaturni plošči in vratnih oblogah.
Izboljšana varnost in pomoč vozniku
Za povezljivost skrbi sodoben infotainment in digitalni instrumenti, ki so na voljo zdaj serijsko. Aktivni informacijski zaslon bo na voljo v izvedbah z diagonalo 8 palcev in 10,25 palca, štirje infotainment sistemi bodo na voljo z zasloni na dotik z diagonalami do 9,2 palca. Karoq omogoča stalno povezavo s spletom, na voljo so mobilne spletne storitve Škoda Connect in aplikacije za infotainment sisteme.
Za varnost skrbi do devet varnostnih blazin, vključno z opcijskima stranskima blazinama v paketu z izboljšanim proaktivnim sistemom za zaščito potnikov. Več je asistenčnih sistemov. Pri Škodi izpostavljajo parkirni sistem s krmilno avtomatiko, asistenco za manevriranje s prikolico in sistem Area View za boljšo preglednost nad okolico vozila med manevriranjem. Sistem Travel Assist v enem paketu vključuje pet do osem asistenčnih sistemov.
Novosti so tudi pri pogonu, predvsem na račun motorjev EVO z manjšo porabo goriva in manjšimi emisijami. Na voljo bo pet sodobnih motorjev z razponom moči od 81 kW (110 KM) do 140 kW (190 KM). Štirikolesni pogon pri najmočnejšem bencinskem motorju je serijski, pri najmočnejšem dizelskem pa opcijski. Pri treh motorjih bo mogoče izbirati med 6-stopenjskim ročnim menjalnikom in 7 stopenjskim menjalnikom z dvojno sklopko DSG.
Na izbiro bo tudi model škoda karoq sportline, za tiste, ki želijo dinamični SUV. V modelski seriji bo ekskluzivno na voljo z bencinskim motorjem 2.0 TSI in močjo 140 kW (190 KM). Zunanjost zaznamujejo s črnimi poudarki in serijskimi 18-palčnimi platišči, notranjost pa s črnimi detajli in športnimi sedeži s posebnimi prevlekami.
Google je plačal od 400 do 800 dolarjev za dnevno spletno delo od doma. V prvem mesecu sem prejel 21758 …