Pri prenovljenem peugeotu 308 bistvo očem skrito

Foto: Andrej Leban Peugeot 308 Foto: Andrej Leban Peugeot 308 Foto: Andrej Leban Peugeot 308 Foto: Andrej Leban Peugeot 308 Foto: Andrej Leban Peugeot 308 Foto: Andrej Leban Peugeot 308 Foto: Andrej Leban Peugeot 308 Foto: Andrej Leban Peugeot 308 Foto: Andrej Leban Peugeot 308
Peugeot 308 izkorišča trenutno zatišje pri konkurentih in s prenovo daje vedeti, da je bolj varen in moderen. A več opreme pomeni tudi nekaj višjo ceno.
Oglej si celoten članek

Peugeot 308 je doživel medgeneracijsko prenovo, ki pa bo vsaj na zunaj razpoznavna le pozornemu očesu. Še najbolj bo deloval trik, da boste pogledali, kje ima avto logotip leva - če ga ima na pokrovu motorja, sodi v čas pred prenovo, če ga ima sredi nove in markantnejše motorne maske, potem gre za "ta novega". Novi tipi platišč in temnjene zadnje luči pri višjih stopnjah opreme sta še dve njegovi lastnosti. Skrita sprememba je tudi po novem pravokotna loputa za dovod goriva, saj se zanjo sedaj skriva tudi odprtina za AdBlue.

NAJZMOGLJIVEJŠI PEUGEOT Peugeot 308 GTi, z njim bi se lahko vsak dan vozil v službo

Tudi v notranjosti večjih vidnih sprememb ni, te so povečini skrite za armaturno ploščo, tam, kjer so računalniki in podporni sistemi. Uvoznik je namreč pripravil novo, bogatejšo deželno opremo, s katero bodo opremljene "naše" 308-ice, po drugi strani pa aktivni varnostni sistemi niso več omejeni le na najdražje pakete, saj je kombinacija samodejnega preklapljanja med dolgimi in zasenčenimi lučmi, opozorilnik na nepozornost, za menjavo smeri in prepoznava prometnih znakov skupaj na voljo za 600 evrov, za 1.050 evrov pa vse našteto in še samodejno zaviranje v sili AEB

Bolj napredna je tudi navigacijska naprava, če jo sploh potrebujete, saj je mogoče prek Mirror Linka po novem povezati telefon z ekranom in izkoristiti funkcije s pametnega telefona, vključno navigacijo. 

V ponudbi je med opremama allure in GT sedaj še nova oprema GT line, ki prinaša športni videz, a ni omejena le na točno določene motorne različicekot v primeru GT.

Foto: Andrej Leban Peugeot 308

Novost v ponudbi je osemstopenjski avtomatski menjalnik, ki se bo počasi selil med vse motorne različice, tako kot radarski tempomat. Motorji ostajajo že znani. "Civilne" izpeljanke obsegajo dve različici trivaljnega 1,2-litrskega motorja z 80 kW (110 KM) ali 96 kW (130 KM), ki naj bi sedaj še bolj jemala delež dizlom. 1,6- ali 2,0-lirski dizli imajo moči med 73 kW (100 KM) in 110 kW (150 KM).

Za opremo GT je trenutno rezerviran le 1,6 THP s 151 kW (205 KM), dvolitrskega dizla s 133 kW (180 KM), ki smo ga poznali doslej, trenutno ni na ceniku. GTi pa ostaja pri 200 kW (270 KM), ima pa po novem poleg dvobarvne rdeče-črne kombinacije tudi možnost modro-črne zunanjosti.

Cene se prično pri 15.190 evrih, za 500 evrov več pa ima avto že tudi precej napredne asistence (AEB še ne). Cena je torej nekoliko višja kot doslej, a naj bi kupec dobil v roke ključe serijsko bolje opremljenega avta.

Pozabite na Alibabo Peugeot 3008: "Najboljši motor" v "najboljšem avtu"

Napovedujejo, da bo polovica od prihodnje leto 600 prodanih peugeotov 308 v karavanski različici SW. S temi številkami želijo pri uvozniku peugeota 308 po prodaji preriniti med prvo peterico v "golfovem" razredu, ob tem pa izkoristiti tržno praznino, saj konkurenti po dveh nabitih letih premier (novi megane, astra, prenovljeni leon, golf, mazda3 ...) nekaj časa ne bodo predstavljali novosti.

dezurni@zurnal24.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.