Grafični 3D-znaki, ki krasijo motorne pokrove avtomobilov so danes postali velika redkost. Vidimo jih še na kakšnem mercedesu, pa rolls-roycih, po novem pa jih utegnete videti tudi na modelih znamke Škoda.
Mladi slovenski inovator Miha Škoda je že pred dobrim desetletjem prišel na zamisel, da bi predstavil 3D znak za vozilo, ki ga je mogoče kupiti in namestiti na pokrov motorja vozila. Priimek Škoda je zgolj naključje, da je naredil 3D znak za vozila znamke Škoda. Bil je namreč vajenec na servisu vozil znamke Škoda, tam pa se je spoznal tako z zgodovino kot logotipom superba letnika 1938. Sam je imel do zdaj v lasti štiri škode. Na češka vozila so vezani tudi družinsko, v širšem družinskem krogu imajo kar 15 vozil znamke Škoda, je Miha Škoda pojasnil v pogovoru za zurnal24.si.
Ponoči še bolje viden
Ideja je torej stara vsaj 15 let, pravi sogovornik, ki je leta 2009 ustanovil podjetje, ki je v Veliki Račni pri Grosuplju in se ukvarja s trženjem in prodajo izdelkov iz lastnega razvoja. Prvi 3D emblem je predstavil že pred leti, zdaj pa je nared druga generacija, ki je bolj napredna, atraktivnejša, ne posega toliko v aerodinamiko vozila, hkrati pa obogatena z led tehnologijo, kar pomeni, da v temi znak tudi sveti.
Inovator je o svojem izdelku in namerah preko patentnega biroja obvestil matično tovarno Škoda na Češkem, kjer niso nasprotovali uporabi logotipa. "V Škodini tovarni niso zahtevali licenčnine, pustili so mi povsem proste roke. Moj namen je bil vsem (strastnim) ljubiteljem in poznavalcem te znamke, ki ima za seboj že bogato zgodovino, ponuditi nekaj zaradi česa bo njihova škoda še bolj posebna,“ pravi sogovornik.
Novi logotip, ki ponoči sveti v led tehnologiji, je izdelan iz medenine, ki ni občutljiva na zunanje vplive in je primerna za površinsko kromiranje, medtem, ko je logo steklen, vanj pa je vstavljena ledica, ki ponoči osvetljuje logotip. Pri montaži ni potrebna nikakršna predelava ali dodatna dela, v primeru, da se ga naveličamo, pa ga enostavno odstranimo, brez posledic za karoserijo vozila.
Potencial doma in v tujini
3D emblem se prilepi na pokrov motorja, primeren pa je za uporabo na modelih škoda octavia, superb in kodiq. Škoda je prepričan, da potencial obstaja tudi v Sloveniji, rad pa bi prodrl na tržišča, kjer so Škodina vozila tradicionalno močno zastopana, to so Češka, Slovaška, Nemčija, tudi Hrvaška. "Razmišljal sem tudi o drugih znamkah, mnoge, kot sta BMW ali Peugeot, pa imajo svoje logotipe umaknjene v masko motorja in jih nimajo na pokrovu motorja."
Škoda zagotavlja, da izdelek ne potrebuje homologacije, sam nikoli ni imel težav niti s policisti. Cena izdelka je 150 evrov.
A veste, zakaj je Mercedes umaknil svoj emblem, ki je štrlel iz pokrova motorja in ga vdelal v masko vozila? …
Gregor Prebil, kaj si za takšen članek dobil ene 10 "licenciranih" znakov al si imel enostavno slab dan in napisal …
tole sklopucalo ni vredno niti 10€! Samo takšna bedarija, ki ti je pri vsakem pranju napoti, še manjka na avtu! …