V zadnjem desetletju Opel ni imel zgolj enega, ampak dva majhna avtomobila, ki sta se uvrščala pod mestni kompaktni model corsa. To sta bila modela karl in adam. Oba sta živela le eno generacijo.
Opel bo poskusil znova, tokrat z modelom rocks-e, ki je SUM vozilo (Sustainable Urban Mobility) za urbano mobilnost. Tehnično gledano to ni osebni avtomobil, ampak po klasifikaciji Evropske unije štirikolesnik.
Posebej lahek štirikolesnik, kar pomeni, da njegova teža brez baterij ne sme presegati 425 kilogramov. Vgrajeno ima majhno baterijo s kapaciteto 5,5 kWh, kar mu omogoča doseg po merilih WLTP 75 kilometrov. Ko se baterija izprazni jo lahko na običajni gospodinjski hišni vtičnici s pomočjo priloženega trimetrskega polnilnega kabla napolnimo v 3,5 ure.
Idealen za mestno okolje
Tako kot pri sorodniku citroënu amiju se vrata odpirajo v nasprotnih smereh, rocks-e pa ima več zamenljivih delov karoserije. Dvosedežni električni štirikolesnik je s strani oblikovalcev prejel prepoznaven Oplov vizor sprednji del. V kabini si deli kabino z amijem.
Vozilo v dolžino meri le 2,41 metra, poganja ga električni motor, ki proizvede le osem konjskih moči (šest kilovatov), kar omogoča največjo hitrost 45 km/h. V Evropi ga je dovoljeno legalno voziti od 15. leta starosti, zaradi svojega 7,2-metrskega obračalnega kroga pa je idealen za mestno uporabo. Štirikolesnik je postavljen na 14-palčna platišča, kljub temu, da je izredno majhen, pa se v njem lahko prevažajo tudi visoki ljudje do 1,9 metra višine.
Sprva bo v prodaji jeseni v Nemčiji, kjer ga bodo kupci lahko naročili prek spleta ali kupili pri izbranih prodajalcih. Drugi evropski trgi naj bi sledili leta 2022.
V Sloveniji ni takega mesta, kjer bi to prišlo v poštev.
Moraš ene pol ure razmišljat kje ima prvi in kje zadnji konec!
cena.. sitnica.. če ne bo občutno cenejš od električne dacie, ga lahko dons pokopljejo. še danes so tile mali bencinski …