Tavares je na konferenci v Berlinu povedal, da bo negotovost glede prihodnjih okoljskih meril v Evropski uniji dala prednost predvsem kitajskim proizvajalcem, ki so v določenih pogledih že v prednosti pred evropskimi.
Tavares je pojasnil, da so merila Euro 7, ki bodo še zmanjšala dopustne mere za škodljive snovi v izpušnih plinih, med katerimi so dušikovi oksidi in ogljikov monoksid, odklon od glavnega cilja elektrifikacije.
Po njegovem mnenju Evropa ne potrebuje standarda Euro 7, saj bo ta del razvoja in raziskav preusmeril v nekaj, česar ne bomo več potrebovali, kitajski tekmeci pa bodo na trg vstopili zgolj s tehnologijo baterijskih električnih vozil, torej si bodo prihranili stroške z razvojem termičnih vozil.
Tavares je zato pozval k zmanjšanju evropskih omejitev na avtomobile z motorji z notranjih zgorevanjem do leta 2035 in posvaril, da bi lahko prišlo do družnega nasprotovanje, če bodo termične avtomobile prepovedali, preden bo na voljo dovolj električnih. Dodaja, da so cenovno dosegljivi baterijski električni avtomobili še vedno oddaljeni vsaj pet do šest let.
Med nevarnostmi, s katerimi se bo v prihodnosti soočala evropska avtomobilska industrija, je izpostavil možnost, da bi zahodni avtomobilski proizvajalci zaostali za kitajskimi. Pravi, da če se moramo česa bati, je to zaton zahodnega sveta. Bolj učinkovito bi si morali prizadevati, da Kitajce premagamo ne le s tehnologijo, ampak tudi s kakovostjo, cenami in storitvami.
Tavares nima pojma koliko investicij je potrebno v omrezje