Bliža se datum, ko bo začela veljati nova evropska okoljska zakonodaja, ki proizvajalcem vozil veleva, da mora biti povprečni izpust CO2 proizvedenih avtomobilov 95 gramov na prevožen kilometer.
Cilj je za večino, ki se na to niso začeli pravočasno pripravljati za zdaj še zelo oddaljen, saj se bodo morali bencinskim in dizelskim modelom hitro priključiti še elektrificirani modeli. Tako bomo lahko po najavah Peugeota, ki kazni, če meje 95 gramov ne bo dosegel, z novimi modeli očitno ne misli plačevati (po zadnjih ugotovitvah JATO Dynamics bi utegnili nekateri proizvajalci avtomobilov plačati tudi »ogljične kazni« večje od 3.000 evrov na proizvedeni avtomobil), že kmalu v njihovih prodajnih salonih izbirali med na primer istim modelom vozila, ki bo bencinski, dizelski in priključno hibridni oziroma tudi popolnoma električni.
K nam kmalu prihaja povsem električni peugeot 208, s katerim se bomo čez dober mesec dni na mednarodni predstavitvi prvič zapeljali in za vas strnili vtise, napovedan je tudi električni križanec e-2008, kmalu pa bo pri nas možno naročiti štirikolesno gnani priključni hibrid 3008 hybrid4 in prav tako priključno-hibridna 508 hybrid in 508 SW hybrid.
Peugeot 3008 GT hybrid4 ima pridobljeno homologacijo po novem protokolu WLTP z 29 grami CO2 na prevožen kilometer, s polno baterijo (PureTech z 200 KM (ali 147 kW) in dveh električnih motorjev: enega spredaj, ki deluje v povezavi z menjalnikom e-EAT8 in razvije 110 konjskih moči (ali 81 kW) in drugega na zadnji premi, ki razvije 112 konjskih moči (ali 83 kW), pa lahko v električnem načinu prevozi 59 kilometrov poti. Sistemska moč je 300 KM (220 kW). Vozilo pospeši od 0 do 100 km/h v 5,9 sekundah. Akumulator se lahko v celoti napolni v eni uri in 45 minutah v primeru pospešenega polnjenja s polnilno postajo Wallbox.
V Sloveniji ga bo možno naročiti na začetku prihodnjega leta. Nekaj mesecev po lansiranju se bo izvedenki hybrid4 v prodajnih salonih pridružila še izvedenka na dvokolesni pogon hybrid z 225 konjskimi močmi (165 kW), ki bo na voljo spomladi 2020. Pri slednji bo motor PureTech s 180 konjskimi močmi (132 kW) vgrajen skupaj z elektromotorjem s 110 konjskimi močmi (oziroma 80 kW). Menjalnik ostaja samodejni osemstopenjski.
Enako kombinacijo motorjev in menjalnika, kot dvokolesno gnani 3008 hybrid bosta uporabljala tudi 508 hybrid in karavanski 508 SW hybrid, torej bo sistemska moč 225 KM/165 kW. Pri Peugeotu trdijo, da so uspeli izenačiti skupne stroške lastništva in uporabe vozila z motorjem na notranje zgorevanje s stroški za priključne hibride. Pri Peugeotu pojasnjujejo, da so bili stroški za podjetja, izračunani na podlagi predpostavke, da vozilo letno prevozi 30.000 kilometrov, od tega 65 odstotkov v hibridnem načinu in 35 odstotkov v načinu na 100 odstotkov električni pogon. Za fizične osebe pa je bil izračun narejen na podlagi predpostavke, da oseba letno prevozi 15.000 kilometrov v razmerju 50/50 med vožnjo v hibridnem načinu in 100 odstotkov električnem načinu.
Akumulator s kapaciteto 11,8 kWh zagotavlja limuzinski izvedenki 54 kilometrov avtonomije v 100 odstotno električnem načinu po standardu WLTP, izvedenki SW pa 52 kilometrov. Na postaji Wallbox se napolni v manj kot eni uri in 45 minutah (polnilnik 6,6 kW je na voljo za doplačilo, 32 A).
Velja omeniti še podatek o emisijah CO2, ki so po WLTP merjenih 29 gramov na prevožen kilometer poti. Vozilo naj bi pri nas lahko naročili že proti koncu leta.
Ostanite doma mama iz New Yorka je delila svojo skrivnost o tem, kako je sposobna vzeti 1500 ameriških dolarjev na …
Sicer 10 ali vsa 5 let prepozno, a vseeno čestitke peugeotu, še posebej za EV modele, še cena naj bo …