Novost za lastnike vozil skupine Emil Frey v Sloveniji

Foto: Saša Despot Emil Frey klicni centar, generator idej Foto: Saša Despot Emil Frey klicni centar, generator idej Foto: Saša Despot Emil Frey klicni centar, generator idej Foto: Saša Despot Emil Frey klicni centar, generator idej Foto: Saša Despot Emil Frey klicni centar, generator idej Foto: Saša Despot Emil Frey klicni centar, generator idej Foto: Saša Despot Emil Frey klicni centar, generator idej Foto: Saša Despot Emil Frey klicni centar, generator idej Foto: Saša Despot Emil Frey klicni centar, generator idej Foto: Saša Despot Emil Frey klicni centar, generator idej Foto: Saša Despot Emil Frey klicni centar, generator idej Foto: Saša Despot Emil Frey klicni centar, generator idej Foto: Saša Despot Emil Frey klicni centar, generator idej Foto: Saša Despot Emil Frey klicni centar, generator idej Foto: Saša Despot Emil Frey klicni centar, generator idej Foto: Saša Despot Emil Frey klicni centar, generator idej Foto: Saša Despot Emil Frey klicni centar, generator idej Foto: Saša Despot Emil Frey klicni centar, generator idej Foto: Saša Despot Emil Frey klicni centar, generator idej Foto: Saša Despot Emil Frey klicni centar, generator idej Foto: Saša Despot Emil Frey klicni centar, generator idej
Pri enem naših največjih avtomobilskih trgovcev, Skupini Emil Frey, so zagnali enotni klicni center za vseh svojih 12 znamk.
Oglej si celoten članek

David Zapušek, vodja centra za odnose s strankami pri podjetju, je povedal, da storitveni centri pogosto uporabljajo zunanje izvajalce. Tudi oni za specifične naloge včasih najamejo zunanje podizvajalce, vendar so jih izkušnje naučile, da je koncept dela v lastnem klicnem centru drugačen.

Emil Frey Ni cilj biti največji, ampak najboljši

Foto: Saša Despot Emil Frey klicni centar, generator idej

Ko zunanjim izvajalcem posredujejo informacije, se namreč izgubi veliko podatkov, zato zunanji izvajalci delo težko opravijo tako dobro kot interni. Njihov klicni center zato ni ločena enota, ampak bodo v njem delali ljudje, ki so zaposleni v podjetju in so tudi deležni produktnih izobraževanja, zato lahko hitro odgovorijo na veliko več vprašanj kot zunanji izvajalci.

Slovenija Že v tretjem letniku je dobil pet ponudb za službo

Več vsebine

Poleg tega je boljša tudi vsebina posredovanih podatkov. Skozi programe zvestobe si namreč pridobijo veliko podatkov o posameznem vozilu in njihovi stranki, ki ji zato laže pomagajo in jo tudi podpirajo z informacijami, denimo o ponudbah ali pa času za obisk servisa in podobno.

Foto: Saša Despot Emil Frey klicni centar, generator idej

Lastni klicni center je zato zanje zelo pomemben kanal za stik s svojimi strankami. Strankam lahko vedno pomagajo in jim pomagajo rešiti tudi kakšno težavo, ki sploh ni bila predmet izvirnega poizvedovanja. Na koncu seveda stranki vedno dajo odgovor na vprašanje.

Avto Nov Center za prodajo vozil poslovnim uporabnikom

Širitev koncepta

Sistem klicnih centrov in programov zvestobe so pri Skupini Emil Frey zasnovali že kot uvozniki znamk nekdanje skupine PSA, ker se je izkazala za dobro prakso, pa ga zdaj prenašajo na vseh 12 zastopanih znamk. S tem si bodo precej poenostavili delo, hkrati pa tudi zmanjšali stroške.

Foto: Saša Despot Emil Frey klicni centar, generator idej

Pri vzpostavitvi enotnega klicnega centra so poiskali predvsem skupne točke vseh znamk, saj vsaka ohranja svojo mrežo storitev in tudi identiteto. K temu bodo pripomogle tudi ločene klicne številke za vsako znamko posebej, za vsak znamko pa bodo skrbeli tudi ljudje, ki so se pri njej izpopolnjevali.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.