Novi boxter bo udaril na vso moč

Foto: Porsche Porsche boxter Foto: Porsche Porsche boxter Foto: Porsche Porsche boxter Foto: Porsche Porsche boxter Foto: Porsche Porsche boxter Foto: Porsche Porsche boxter Foto: Porsche Porsche boxter Foto: Porsche Porsche boxter Foto: Porsche Porsche boxter Foto: Porsche Porsche boxter Foto: Porsche Porsche boxter Foto: Porsche Porsche boxter Foto: Porsche Porsche boxter
Boxter tretjič. Porschejev mali roadster je z evolucijo spremenil zunanjost, postal je večji, seveda pa je veliko pridobil tudi pri tehniki.
Oglej si celoten članek

Porsche boxter je tako zaradi cene kot agilnosti za marsikoga še bolj zaželen mlajši bratec od slavnega 911. Tudi po prenovi ostaja tipični porsche, dejansko še preveč tipičen, saj ga bo nevešč opazovalec od spredaj težko ločil od prejšnje generacije, pa tudi modela 911. Še najbolj originalen del je tako pozicija LED svetil.

Od strani je boxter z novo oznako 981 sila dinamičen zaradi velikih vstopišč zraka, ki spominjajo na superšportnika carrero GT, zadek je v znamenju spojlerja, ki preide v zadnja svetila.

Celoten avtomobil ima sicer daljšo medosno razdaljo, ima tudi širša koloteka in večja kolesa. V prvem sporočilu za javnost Porsche navaja še, da ima novinec precej manjšo maso in je za 15 odstotkov bolj ekonomičen. Mehka dvižna streha je povsem električno gnana.

Pod pločevino je veliko tehnologije iz večjega brata. V doplačljivem paketu sport chrono je tako tudi delna mehanična zapora zadnjega diferenciala in dinamični menjalnik, volanski mehanizem je tako kot pri 911 sedaj serijsko elektromehaničen.

Tudi pri boxterju oba motorja dopolnjuje serijski stop&start sistem. Vstopni boxter poganja 2,7-litrski šestvaljni bokser s 195 kW (265 KM), ki je pridobil 7 kW, boxter S pa je dobil motor novega 911 s 232 kW (315 KM) oziroma dobre 3 kW več. Slednji tako od 0 do 100 km/h pospeši v 5,0 sekunde, šibkejši brat pa v 5,7. Na 100 kilometrov porabita 8,0 oziroma 7,7 litra goriva. V obeh različicah lahko kupec doplača za sedemstopenjski PDK menjalnik, osnovni pa ostaja ročni šeststopenjski. Sport chrono paket za doplačilo ponuja še dinamično podvozje.

Boxterja, ki ga bodo javnosti v živo predstavili marca v Ženevi, bodo izdelovali v nemškem Osnabrücku, cene v Nemčiji se za boxterja začnejo pri 48.291 evrov, za boxterja S pa 59.120 evrov. Kasneje bo sledil še boxterjev derivat cayman s trdo streho.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.