Nizkocenovna Dacia piše novo poglavje v svoji zgodovini

Foto: Dacia
Foto: Dacia
Dacia pretresa ustaljena pravila in spreminja svojo celostno podobo.
Oglej si celoten članek

Pri proizvajalcu nizkocenovnih vozil Dacia so se odločili za spremembe. Pojasnjujejo zakaj nov logotip in nove barve, hkrati pa kupce svojih vozil mirijo, da ostajajo "še vedno Dacia." 

Prvi pri nas Šele predstavljen, pa ima električni superstroj že slovenske tablice

Dacia je ob predstavitvi svoje nove strategije na začetku leta 2021 napovedala, da to pomeni začetek novega poglavja v njeni zgodovini. Ta napoved se zdaj uresničuje z razvojem celostne podobe: z novimi logotipom, zaščitnim znakom, barvami in področji … vendar znamka ostaja zvesta svojim koreninam, torej nova dobi in nova obleka še naprej za zmerno ceno.

Foto: Dacia Dacia bigster koncept

Ideje iz mehanične delavnice

Pri Dacii pravijo, da ostajajo znamka, ki se osredotoča na bistveno, na enostavnost, pristnost … Danes se znamka razvija naprej in kaže nove ambicije, zato to vidijo kot odlično priložnost za preobrazbo celostne podobe.

Osvežitev Osveženi dacia duster moderniziral priljubljeni recept

Logotip in nova barva sta dva elementa, ki so ju ustvarili v oblikovalskem oddelku Dacie z željo, da izrazi bistvo znamke, njene temelje, ki so jo vodili od njenega začetka. Pri znamki so pojasnili ustvarjalni pristop: »Cilj našega ustvarjalnega raziskovanja je bil sprememba grafičnega jezika znamke in njegova osredotočenost na njene glavne značilnosti: čvrstost, enostavnost in voljo do seganja k bistvenemu.«

Foto: Dacia Dacia bigster koncept

Uau! Ne boste verjeli, kdo bo oblikoval prihodnje dacie!

Kot so pojasnili, logotip, pomemben del nove celostne podobe, že na prvi pogled daje občutek robustnosti in stabilnosti. Oblika črk je namenoma minimalistična in odraža zadržan in bister značaj. Črki D in A sta odprti, brez črtic, obdržali sta le tisto, kar je bistveno za njuno prepoznavo. Črki C in D sta zrcalni sliki ena druge in poudarjata željo po oblikovanju enostavnega in geometričnega grafičnega jezika.

Te geometrične poteze logotipa verigi črk vdihnejo vtis mehaničnega gibanja.

Navdih so dobili pri predmetih, ki se najdejo v delavnicah, pri mehaniki: zobniki, verige, orodje ipd. Gre torej za predmete, ki so praviloma povezani z robustnostjo, zanesljivostjo in funkcionalnostjo.

Foto: Dacia Dacia logo

Avto Dacia tik pred razkritjem nove pomembne novosti

Zaščitni znak je pravzaprav izvleček, esenca logotipa, ki z enostavnimi in jasnimi obrisi ponazarja zvezo med črkama D in C kot dvema elementoma, ki sta združena v popolni simetriji kot močna in trdno povezana člena verige, simbola čvrstosti in povezanosti. Zaščitni znak je močan grafični element, ki bo po prepričanju Daciinih oblikovalcev omogočal enostavno in takojšnjo prepoznavnost tudi na daleč.

Foto: Dacia Dacia logo

Barve širnih prostranstev

Barvna paleta, zasnovana okrog zelene kaki barve, evocira povezanost z naravo, ki naj bi bila za kupce znamke Dacia pomembna. Barvno paleto dopolnjujejo drugotne barve. Temna kaki, terakota in peščena znamko sidrajo na zemljo, medtem pa živa oranžna in svetlo zelena dodajata malo bolj tehničen pridih.

Naslednji korak bo umestitev novega zaščitnega znaka in logotipa na vozila znamke. To bomo uvedli naslednje leto, z jesenjo 2022.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 2

  • 14:43 22. Julij 2021.

    nazadnje ko sem za foro gledal cene dacie, ni bil vec nizkocenovnik.

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.