Dizelski preobrat bo pomenil radikalno spremembo pogleda avtomobilskih proizvajalcev na avtomobilsko industrijo, kar bo močno zaznamovalo avtomobilski park v Evropi.
"Elektrifikacija se bo v Evropi morala zgoditi, da bi zadostili strogim ekološkim normam in standardom. Največjo ceno bodo plačali dizli," je za Automotive News Europe povedal podpredsednik pri AlixPartners Stefano Aversa in dodal, da bo to velik izziv tako za avtomobilske proizvajalce, kot dobavitelje, saj bodo morali spremeniti svoje strategije in infrastrukturo.
Vse več tovarn bo proizvajalo le še EV vozila
Pri AlixPartners pričakujejo, da se bo že leta 2022 število evropskih tovarn, kjer proizvajajo bencinske in dizelske modele, znižalo iz 62 na 55. Prav tako do leta 2022 se bo število tovarn, kjer proizvajajo električne avtomobile, povečalo iz zdajšnjih 26 na 40.
"Finančni vplivi preskoka bodo pomembni, a ne previsoki," meni Giacomo Mori, direktor pri AlixPartners, ki je prepričan, da bodo avtomobilski proizvajalci motorje proizvajali v istih tovarnah, ki pa jih bodo morali prilagoditi proizvodnji električnih motorjev.
Pri svetovalnem podjetju so prepričani, da bodo vse strožji evropski emisijski standardi s časoma podražili proizvodnjo dizelskih motorjev in posledično dizelskih avtomobilov, ki bodo zato postajali vse bolj nekonkurenčni. Podražili se bodo tudi rezervni deli za dizelske motorje, kar bo pomenilo dražje vzdrževanje tovrstnih vozil in dražje lastništvo. Hkrati se bodo izboljšale baterije pri elektrIčnih avtomobilih, kar bo pomenilo vse dalši doseg. Izboljšal se bo tudi čas polnjenja baterij.
Idealno bi bilo preit na elektriko in še izpilit novo tehnologijo glede baterij, ki naj bi zdržale drastično več polnjenj …
Dokler delam 60.000 in več na leto bo meni dizl brnel...jebiga...
V desetih letih moraš baterije menjat vsaj 1x. Tudi to je strošek, če ni vštet v osnovno ceno.