Sam ne mislim iti na električni avto, pa je zaradi mene zastonj. Najrajši imam bencinarja, pa tudi če me vzdrževanje in cestnina pride 10 krat več kot za električnega. Nekaj pa je pač treba plačati za užitek.
Ma kaj pa vem...tud sam imam rad da mi brni nekaj 'pod ritjo'...sam po drugi strani pa, glede na to da imam v službo v eno smer 100km, bi bil nek cenovno ugoden/dostopen električni avto z vsaj 300 km dometa… ...prikaži več ZELOOO dobrodošel...
Idealno bi bilo preit na elektriko in še izpilit novo tehnologijo glede baterij, ki naj bi zdržale drastično več polnjenj kot sedanje, nekje sem bral članek, da bi lahko bile doživljenjsko v avtu. Da pa se to še ni zgodilo… ...prikaži več pa je jasno, preveč barab svetovnega slovesa živi od trgovine z nafto, elektrika prav gotovo ne bo tako donosna.
kr neki.... tud "car- sharing" je fajn.. pol je pa vse v LJ.... itak. do LJ je treba pa prit. Eni pa delamo 50k+ km na leto.... zaradi službe in posla.... jupiii... kr takoj na elektriko... pa 2 uri si… ...prikaži več vzamemo na Petrolu, da natankamo in potem spet letimo naprej... tile birokrati si tole mal čudn predstavljajo...
Doseg 500km pri Tesli je zavajanje in laž.Dejansko pa iz Maribora v Portorož po avtocesti (248km), na koncu ostane 21% energije, seveda s prižganimi vsemi razpoložljivimi porabniki, kar pomeni da meritve v tovarni izvajajo v idealnih vremenskih pogojih in… ...prikaži več z ugasnjenimi vsemi "nepotrebnimi" porabniki. To je zame enak nateg kot pri volkswagnu z emisijami.
Nekateri uporabljate avto za užitkanje... no nekateri pa imamo avto zato, da nas pripelje od točke A do točke B, da je dovolj prostoren za otroke in da ima dovolj velik pritljažnik. Če je možno, še tih električni... trenutno na… ...prikaži več tem področju vodi Tesla s 500km dosega - vendar pa je za naše žepe še predrag. V kolikor bi bila cena nekje v rangu dizelskega avta, ka nabavim že jutri. Je pa tak... dizle imamo ponavadi tisti, ki sovražimo divjakanje po cestah, ki želimo umirjeno vožnjo ter lahko normalno speljemo v hrib pri 20cm snega na cesti - torej avto z visokim navorom in dobro regulacijo le-tega.
Sam ne mislim iti na električni avto, pa je zaradi mene zastonj. Najrajši imam bencinarja, pa tudi če me vzdrževanje in cestnina pride 10 krat več kot za električnega. Nekaj pa je pač treba plačati za užitek.
sem čist enakih misli - moje črne ročke ne dam :)
Ma kaj pa vem...tud sam imam rad da mi brni nekaj 'pod ritjo'...sam po drugi strani pa, glede na to da imam v službo v eno smer 100km, bi bil nek cenovno ugoden/dostopen električni avto z vsaj 300 km dometa… ...prikaži več ZELOOO dobrodošel...
Uporabljena je Tesla 90d z obljubljenim dometom 294 milj ( 470.4 km)
Citroen C-Zero dobiš za 9k€..ne vem pa kam boš pa dal otroke :D
bencinarji so že veliko manj potratni kot sedaj ,disel ker je vse dražje če ne prevoziš nekih km ni niti računice
V desetih letih moraš baterije menjat vsaj 1x. Tudi to je strošek, če ni vštet v osnovno ceno.
Saj pri dizlih je pod 20k km/leto ni nikdar bilo.
Pa tudi je treb upoštevat, da s starostjo baterije propadajo in posledično je doseg s starostjo še manjši.
Dokler delam 60.000 in več na leto bo meni dizl brnel...jebiga...
Idealno bi bilo preit na elektriko in še izpilit novo tehnologijo glede baterij, ki naj bi zdržale drastično več polnjenj kot sedanje, nekje sem bral članek, da bi lahko bile doživljenjsko v avtu. Da pa se to še ni zgodilo… ...prikaži več pa je jasno, preveč barab svetovnega slovesa živi od trgovine z nafto, elektrika prav gotovo ne bo tako donosna.
kr neki.... tud "car- sharing" je fajn.. pol je pa vse v LJ.... itak. do LJ je treba pa prit. Eni pa delamo 50k+ km na leto.... zaradi službe in posla.... jupiii... kr takoj na elektriko... pa 2 uri si… ...prikaži več vzamemo na Petrolu, da natankamo in potem spet letimo naprej... tile birokrati si tole mal čudn predstavljajo...
Doseg 500km pri Tesli je zavajanje in laž.Dejansko pa iz Maribora v Portorož po avtocesti (248km), na koncu ostane 21% energije, seveda s prižganimi vsemi razpoložljivimi porabniki, kar pomeni da meritve v tovarni izvajajo v idealnih vremenskih pogojih in… ...prikaži več z ugasnjenimi vsemi "nepotrebnimi" porabniki. To je zame enak nateg kot pri volkswagnu z emisijami.
Glede navora elekričnega avta pa...sn se vozil v Amperi in ostali avti s klasičnim motorjem nimajo šans v pospeških...
Nekateri uporabljate avto za užitkanje... no nekateri pa imamo avto zato, da nas pripelje od točke A do točke B, da je dovolj prostoren za otroke in da ima dovolj velik pritljažnik. Če je možno, še tih električni... trenutno na… ...prikaži več tem področju vodi Tesla s 500km dosega - vendar pa je za naše žepe še predrag. V kolikor bi bila cena nekje v rangu dizelskega avta, ka nabavim že jutri. Je pa tak... dizle imamo ponavadi tisti, ki sovražimo divjakanje po cestah, ki želimo umirjeno vožnjo ter lahko normalno speljemo v hrib pri 20cm snega na cesti - torej avto z visokim navorom in dobro regulacijo le-tega.