Japonski inženir Keniči Jamamoto, oče Mazdinega programa rotacijskih motorjev, je umrl v 95. letu starosti. Rojen je bil leta 1922 v Hirošimi.
Z 20 leti je diplomiral na Tokijski cesarski univerzi. Po koncu druge svetovne vojne se je vrnil v porušeno mesto. Zaposlil se je v lokalnem tovornjakarskem podjetju Toyo Kogyo, enem redkih proizvajalcev, ki je preživel napad z atomsko bombo na Hirošimo.
Hiter vzpon
V dveh letih se je iz povsem običajnega delavca povzpel do vodstva podjetja ter zagnal projekt novega motorja. Naredil je novi mali tovornjak na treh kolesih z znakom Mazde. V naslednjih nekaj letih je Jamamoto postal šef Mazinih inženirjev, ki je bil zadolžen za razvoj rotacijskih motorjev. Na njegovo vztrajanje so odkupili patent za "Wankel" motor (razvil ga je Nemec Felix Wankel). Podjetje je leta 1964 predstavilo prvo različico Wanklovega motorja, v enem od vozil, ki je najbolj zaznamoval avtomobilsko zgodovino - cosmo sport. Zahvaljujoč omenjenemu avtomobilu je Jamamoto prepričal japonskega ministra za Mednarodno trgovino in industrijo (MITI), da je Mazda pomemben proizvajalec za državo in da mora podjetje obstati in delovati še naprej.
Tri leta kasneje se je začela proizvodnja prvih vozil z Wanklovim motorjem. Vgradili so ga v dva milijona mazd. Rotacijski motorji so postali osnova Mazdinega vzpona na avtomobilski trg v sedemdesetih letih prejšnjega stoletja, Jamamoto pa je postal eden zaščitnih obrazov podjetja.
Leta 1985 je postal predsednik Mazde, leta 1991 pa je Mazda prav pod njegovim vodenjem dosegla največji uspeh podjetja v avtomobilizmu in z modelom 787B slavila zmago na sloviti vztrajnostni dirki 24ur Le Mansa. Leto kasneje se je Jamamoto upokojil.