Mazda predstavila robustnega bratranca CX-5

Foto: Mazda Mazda CX-50 Foto: Mazda Mazda CX-50 Foto: Mazda Mazda CX-50 Foto: Mazda Mazda CX-50 Foto: Mazda Mazda CX-50 Foto: Mazda Mazda CX-50 Foto: Mazda Mazda CX-50 Foto: Mazda Mazda CX-50 Foto: Mazda Mazda CX-50 Foto: Mazda Mazda CX-50 Foto: Mazda Mazda CX-50 Foto: Mazda Mazda CX-50 Foto: Mazda Mazda CX-50 Foto: Mazda Mazda CX-50
Mazda je predstavila povsem nov model, CX-50, s katerimi japonski proizvajalec vozil širi svojo SUV ponudbo. Gre za bolj robustnega in terensko naravnanega bratranca podobno velikega športnemu terencu mazda CX-50.
Oglej si celoten članek

CX-50 je plod Mazdine in Toyotine skupne proizvodnje v tovarni v Huntsvillu v Alabami, v ZDA, namenjena pa je ameriškemu trgu.
Proizvodnja se bo začela v začetku leta 2022, CX-50 pa bo prišel v prodajne salone v ZDA naslednje leto.

Prihodnost Mazda z "blitzkriegom" med suvi

Foto: Mazda Mazda CX-50

Podobno kot CX-5 tudi novi CX-50 poganja Mazdin 2,5-litrski štirivaljni motor. Kupcem bo sprva na voljo le možnost izbire tega motorja v obliki atmosferskega ali s turbopolnilnikom, vendar pri proizvajalcu avtomobilov obljubljajo, da bo model kmalu po predstavitvi uvedel več hibridnih možnosti.

Foto: Mazda Mazda CX-50

Konec Izgubili bomo enega najbolj markantnih križancev

Ostaja vozniški avto z boljšimi terenskimi sposobnostmi

Kot je povedal Dave Coleman, Mazdin severnoameriški vodja za dinamiko vozil, se podjetje pri razvoju novega vozila ni želelo preveč poglobiti v terensko tehnologijo. Glede na raziskavo večina izletov na prostem vključuje na stotine kilometrov vožnje po asfaltu in le delček vožnje po terenu.

Foto: Mazda Mazda CX-50

Izračun Drugi avto za okoli 30 tisoč evrov? Za marsikoga ima smisel.

"Zato smo se odločili doseči najboljše terenske zmogljivosti, ki jih lahko, brez kompromisov pri vožnji po cesti.«

Kot se za robusten SUV spodobi, ponuja tehnologijo štirikolesnega pogona i-Activ in Intelligent Drive Select serijsko. Način, namenjen vleki prikolice, prestavno razmerje menjalnika prilagodi dodatni teži prikolice. Terenski način zaradi manj oprijema na sprednjih kolesih izboljša odziv pri zavijanju.

Foto: Mazda Mazda CX-50

Posebnež Podaljšani test: Kakšna vrata pa so to?

CX-50 je tudi nekoliko bolj oddaljen od tal, ima ojačane B-stebričke, visoko trdne strešne letve, nova panoramska streha je večja ...
 

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.