CX-50 je plod Mazdine in Toyotine skupne proizvodnje v tovarni v Huntsvillu v Alabami, v ZDA, namenjena pa je ameriškemu trgu.
Proizvodnja se bo začela v začetku leta 2022, CX-50 pa bo prišel v prodajne salone v ZDA naslednje leto.
Podobno kot CX-5 tudi novi CX-50 poganja Mazdin 2,5-litrski štirivaljni motor. Kupcem bo sprva na voljo le možnost izbire tega motorja v obliki atmosferskega ali s turbopolnilnikom, vendar pri proizvajalcu avtomobilov obljubljajo, da bo model kmalu po predstavitvi uvedel več hibridnih možnosti.
Ostaja vozniški avto z boljšimi terenskimi sposobnostmi
Kot je povedal Dave Coleman, Mazdin severnoameriški vodja za dinamiko vozil, se podjetje pri razvoju novega vozila ni želelo preveč poglobiti v terensko tehnologijo. Glede na raziskavo večina izletov na prostem vključuje na stotine kilometrov vožnje po asfaltu in le delček vožnje po terenu.
"Zato smo se odločili doseči najboljše terenske zmogljivosti, ki jih lahko, brez kompromisov pri vožnji po cesti.«
Kot se za robusten SUV spodobi, ponuja tehnologijo štirikolesnega pogona i-Activ in Intelligent Drive Select serijsko. Način, namenjen vleki prikolice, prestavno razmerje menjalnika prilagodi dodatni teži prikolice. Terenski način zaradi manj oprijema na sprednjih kolesih izboljša odziv pri zavijanju.
CX-50 je tudi nekoliko bolj oddaljen od tal, ima ojačane B-stebričke, visoko trdne strešne letve, nova panoramska streha je večja ...