Mazda je napovedala širitev svoje modelske palete, pri tem pa bo očitno zelo poslušala zahteve posameznih trgov. Zato vseh svojih novosti niti ne bo ponujala v Evropi.
Na Staro celino bo ta butična, a vedno tehnološko zelo napredna japonska znamka iz Hirošime v naslednjih dveh letih poslala modela mazda CX-60 in mazda CX-80. V ZDA in še nekaterih neevropskih trgih pa bodo začeli prodajo večjih CX-70 in CX-90. Za neevropske trge bo namenjen tudi novi CX-50, ki bo narejen na manjši platformi.
O "evropskih" CX-60 in CX-80 za zdaj vemo, da gre za avta z dvema oziroma tremi vrstami sedežev in da bo z njima znamka vpeljala priključne hibride na osnovi štirivaljnih bencinarjev. Hkrati pa bosta omenjena modela lahko poganjala tudi bencinski šestvaljnik s tehnologijo skyactive-X ali dizel. Pri obeh bodo uporabili tehnologijo mehkega, 48-voltnega hibrida. Za vse različice napovedujejo zelo nizke izpuste.
Kot skopo pojasnjujejo pri Mazdi, oba modela sodita v njeno skupino "velikih produktov."
Vrača se rotacijski motor!
V prvi polovici leta 2022 nameravajo začeti s prodajo dodatne različice svoje manjšega križanca MX-30, ki je trenutno na voljo le v baterijski izvedbi. Po novem mu bodo za proizvodnjo elektrike dodali novi "wankel" motor, ki ga je Mazda nazadnje uporabljala pri RX-7.
Od leta 2025 naprej bo Mazda začela s proizvodnjo povsem električnih vozil, ki bodo narejena na novi namenski platformi. Do leta 2030 pa nameravajo elektrificirati celotno svojo ponudbo.
Pisali smo že, da želi Mazda pri manjših vozilih pod lastno znamko ponujati Toyotin yaris, s katerim bi nadomestila zdajšnjo mazdo2, ključna volumenska modela pa poleg mazde3 ostajata CX-30 in CX-5.