X7 iPerformance je za zdaj še koncept, prihodnje leto naj bi že sledil serijski avto, ki bo predstavljal nov vrhunec prestiža.
Naslednji teden bodo pred obiskovalce salona v Frankfurtu postavili vizijo novega oblikovalskega jezika z očitno bolj preprostimi linijami. Zunaj presenetijo veikanske ledvičke, ki kar silijo iz motornega pokrova. Luči so zelo ozke in visoke postavljene, po fotografijah sodeč ima koncept vgrajeno lasersko tehnologijo osvetljevanja. Na boku je značilni element kotna linija, zadaj je zopet vse presenetljivo ravno.
Deluje zelo v stilu Josefa Kabana, oblikovalca, ki je pred meseci k BMW prestopil iz Škode.
Tudi notranjost je odmik od tistega, kar smo doslej videli v serijskih BMW-jih. Minimalistično opremljeno armaturno ploščo dopoljnuje digitalizacija v obliki dveh velikanskih zaslonov. V avtu je sicer šest sedežev, serijski bo skoraj gotovo imel enega več.
Malenkost prek petih metrov dolg avto poganja hibridni pogon, a kaj več ni znanega.
Serijski BMW X7 bo še bolj kot evropskim kupcem namenjen trgom v ZDA in na Kitajskem.
dezurni@zurnal24.si