Prodajalne avtomobilov so franšize. To pomeni nakup novih avtomobilov neposredno od proizvajalcev in njihovo prodajo končni stranki po višji ceni. Tako ustvarijo dobiček. Ko trgovec kupi nove avtomobile iz tovarne, ti pripadajo trgovcu, ki jih ne more konec leta kar poslati nazaj proizvajalcu. Da bi zaslužili, morajo pritegniti kupce, da le kupijo avto. To so triki, ki jih uporabljajo trgovci z avtomobili.
Prestavijo jih na drug trg
Če avtomobil ne nikakor ne morejo prodati imajo trgovci na voljo več možnosti. Lahko jih pošljejo na drug trg, kjer je po določenem modelu več povpraševanja.
Prodajajo jih na dražbah
Avtomobili se lahko prodajajo tudi na javnih dražbah. Hkrati gre del cene dražbeni hiši, kar pomeni, da agent izgubi nekaj denarja. Druga možnost je uporaba teh avtomobilov kot nadomestkov, ko ljudje pripeljejo svoja vozila na servis.
Znižanje cen
Končna možnost je znižanje cene vozila. Ob koncu modelnega leta se želijo avtomobilski proizvajalci in trgovci znebiti »inventure«, predvsem zato, da avtomobili starejšega letnika ne bi »konkurirali« novejšim modelom.
Neverjetne kupčije so redkost
Zgodba, ko bi avto iz zaloge dobili z velikanskim popustom, ker trgovec vozila ne more prodati, so pri nas redkost. Avtomobilski trgovci znajo zelo dobro predvidevati in naročati avtomobile, ki se bodo hitro prodali.
Kljub temu pa najbolj pretkani in vztrajni kupci lahko ujamejo tudi zares poceni nov avtomobil. Gre predvsem za sledenje ponudbam posameznih trgovcev in pridno 'utrujanje' z rednim obiskovanjem salonov. Ko enkrat izsledite avtomobil, za katerega veste, da ga bo trgovec le mukoma spravil v promet, se morate brez sramu pogajati za nesramno nizko ceno. Na koncu bo prodajalec najverjetneje popustil, saj je zanj bolje imeti nekaj denarja v žepu, kot neprodan avtomobil na parkirišču.
če ga ne more prodat, ga pa da kot promocijo sportniku.. ne vem kako si en trgovec lahko privošči da …
Članek, ki je napisan za neke druge čase.