Ford EcoSport končno piha na dušo slovenskih voznikov

Foto: Ford Foto: Ford Foto: Ford Foto: Ford Foto: Ford Foto: Ford Foto: Ford Foto: Ford Foto: Ford
Ford je še dodatno zakompliciral izbiro novega avtomobila.
Oglej si celoten članek

Razred kompaktnih križancev je tako v Evropi kot pri nas največja prodajna uspešnica. Kompaktni križanci, narejeni na osnovi kompaktnih kombilimuzin, so se v zadnjih letih krepko namnožili. Potencialni kupec vozila tako ne izbira več le med dvema ali tremi malimi suvi, ampak med desetim, celo petnajstimi.

Ford je imel svoje železo v ognju že prej, a je bil globalni model EcoSport vsaj pri nas precej spregledan za razliko od modelov, kot so peugeot 2008, renault captur, nissan juke in drugi, ki so bili namensko izdelani za evropske voznike.

Gigant se je vrnil Ford je nad Slovenijo navdušen, kaj sledi?

V Evropi je največja rast prav v segmentu športnih terencev. Število registracij SUV-jev se je v primerjavi z enakim obdobjem v prejšnjem letu povečalo za več kot 21 odstotkov, v letu 2016 pa so SUV-ji predstavljali že več kot četrtino vseh novih avtomobilov. Lani se je Fordova prodaja SUV-jev v Evropi povečala za več kot 30 odstotkov.

Nov dizel, menjalnik in pametni štirikolesni pogon

Pri Fordu so zdaj predstavili novega EcoSporta, ki bo tudi pri nas resnejši konkurent v B SUV razredu. Prvič je na voljo tudi s Fordovim inteligentnim štirikolesnim pogonom za boljši oprijem na asfaltu in terenu. Vsekolesni pogon stalno meri oprijem pnevmatik na cestišču in lahko v manj kot 20 milisekundah – dvajsetkrat hitreje od enega samega pomežika z očmi – navor med sprednjimi in zadnjimi kolesi porazdeli v razmerju do 50:50. Sistem zagotavlja prenos navora vsem štirim kolesom, da tako omogoči optimalno vodenje in oprijem še posebej na spolzkih cestiščih.

Foto: Ford

Novost je tudi novi štirivaljni 1,5-litrski dizelski motor EcoBlue s 93 kilovatov moči (125 KM). Tovarniška poraba goriva je 4,5 litra na 100 kilometrov, emisije CO2 pa 119 gramov na prevožen kilometer.

Po Ljubljani Ford fiesta: Na slovenske ceste zapeljal najbolj napreden mali avto

Emisije CO2 so znižali z nizkotlačnim povratnim tokom izpušnih plinov v kombinaciji z vodnim/zračnim hlajenjem polnjenja za učinkovitejše zgorevanje in zmanjšanje izpustov, integriranim polnilnim kolektorjem za optimalno prezračevanje motorja. Turbopolnilnik z manjšo vztrajnostjo skrbi za hitrejši in bolj nadzorovan odziv polnilnika, izdelan je iz materialov za raketne motorje, ki so zasnovani za uporabo pri visokih temperaturah. Visokotlačni sistem vbrizgavanja goriva zagotavlja večjo odzivnost, tišje delovanje in natančnejšo oskrbo z gorivom.

Povsem nov je šeststopenjski ročni menjalnik z manjšim trenjem, ki bo na voljo od sredine leta 2018. 

Foto: Ford

Tudi ST-line

Prav tako je prvič na voljo športno oblikovana različica EcoSport ST‑Line s potezami oddelka Ford Performance, novi Ford EcoSport pa prinaša tudi tehnologije za pomoč vozniku, vključno s sistemom za povezave SYNC 3, tempomatom z nastavljivim omejevalnikom hitrosti in kamero za prikaz območja za vozilom.

IN ŠE OPEREJO Ford S-max, ki ti ga odpeljejo na brezplačen servis in tudi operejo
 
Na videz ohranja robato obliko, tokrat brez rezervnega kolesa na zadku. Na uporabnika osredotočena nova notranjost pritegne z lebdečim sredinskim 8-palčnim zaslonom na dotik, ogrevanim volanom, po vzoru na fiesto si je možno omisliti zmogljiv audio sistem B&O PLAY, križanec ima nove rešitve za shranjevanje, kot je nastavljivo dno prtljažnika.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 2

  • 19:47 8. September 2017.

    Avto je malo mimo. Cenovno in uporabniško. Ford je primer kako prodati polizdelek. Ford ne pozna slovenščine, glasovno upravljanje neuporabno, …

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.